• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز بازسازی محور ریلی بافق- زرند- کرمان‌

  • کد خبر : 14483
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۱
آغاز بازسازی محور ریلی بافق- زرند- کرمان‌

0 (0) همزمان با دهه فجر در راه آهن کرمان انجام شد آغاز بازسازی محور ریلی بافق- زرند- کرمان‌ همزمان با دهه فجر، بهره برداری و عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در اداره کل راه آهن کرمان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این پروژه ها […]

0
(0)

همزمان با دهه فجر در راه آهن کرمان انجام شد

آغاز بازسازی محور ریلی بافق- زرند- کرمان‌
همزمان با دهه فجر، بهره برداری و عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در اداره کل راه آهن کرمان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این پروژه ها با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شد که بازسازی۵۰ کیلومتر از محور ریلی بافق- زرند- کرمان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و بازسازی ایستگاه بین المللی زرند با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله آنها است.
بر اساس این گزارش، بهسازی مسجد و ساختمان پست بازدید ایستگاه زرند و بهره برداری از نمازخانه ایستگاه مانی نیز از دیگر پروژه های انجام شده در اداره کل راه آهن کرمان است.
این گزارش می افزاید عملیات اجرایی بازسازی ۱۰۰ کیلومتر از محور ریلی بافق- زرند- کرمان‌ نیز با اعتبار هزار میلیارد ریال آغاز شد.
گفتنی است آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های اداره کل راه آهن‌کرمان با حضور امیری رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم زرند و کوهبنان، موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان، فیروزکوهی مدیرکل راه آهن کرمان و خنجری فرماندار زرند برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.