• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

آغاز به‌ کار ستاد نوروزی سفرهای ریلی‌ از هفته آینده

  • کد خبر : 23270
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
آغاز به‌ کار ستاد نوروزی سفرهای ریلی‌ از هفته آینده
معاون مسافری راه‌آهن گفت: ابلاغ ستاد سفرهای نوروزی ریلی ‌صادر شد و در هفته پیش‌ِرو، اولین جلسه این ستاد با حضور شرکت‌های ریلی مسافری برگزار خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، میرحسن موسوی درباره هماهنگی سفرهای ریلی نوروز ۹۹ اظهار داشت: ابلاغ ستاد سفرهای نوروزی ریلی ‌صادر شد و در هفته پیش‌ِرو، اولین جلسه این ستاد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ابلاغ جلسه ستاد سفرهای نوروزی به شرکت‌‌های ریلی نظیر هر سال انجام شد، اضافه کرد: ‌اولین جلسه را با شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری و همکاران راه‌آهن در مناطق مختلف راه‌آهن کشور برگزار می‌کنیم تا رسماً کار در مناطق راه‌آهن و تهران آغاز شود.
معاون مسافری شرکت راه‌آهن درباره موارد قابل بررسی در این جلسه افزود: در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بررسی می‌شود که چه میزان واگن برای سفرهای نوروز در اختیار قرار می‌گیرد و چند دستگاه لکوموتیو برای ایام نوروز لازم داریم.
موسوی ادامه داد: همچنین با همکاری شرکت‌‌های ریلی بررسی می‌شود که با توجه به عرضه و تقاضا و ناوگان موجود، ‌ضرورت دارد در چه خطوط ریلی ناوگان افزوده یا کاسته ‌شود.
بنابراین گزارش، دیروز شرکت رجا نیز از آغاز به کار ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۹ خبر داد.
طبق اعلام رجا، افراد و واحدهای شرکت تا آغاز سفرهای نوروزی برای حضور در یک مانور بزرگ ملی به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان برای ایجاد یک سفر ایمن و راحت تلاش کنند.
برگزاری جلسات بازآموزی برای همه مأموران قطارها از رئیس ‌قطار‌ تا مأموران خدماتی، توجه به ظرفیت‌های بخش سخت‌افزاری و حوزه‌های تعمیراتی شرکت و تأ‌مین قطعات مورد نیاز برای بازسازی‌ها و تعمیرات، در ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۹ در دستور کار است.
‌زیباسازی نمای بیرونی و درونی قطارها و تمهیدات لازم برای برطرف شدن مشکلات مربوط به سیستم‌های صوتی و تصویری قطارها، از دیگر موارد قابل بررسی در ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی‌ است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23270

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.