• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

آغاز تولید انبوه محور لکوموتیو GM در مجتمع صنعتی اسفراین

  • کد خبر : 2028
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

0 (0) آغاز تولید انبوه محور لکوموتیوجی.ام در مجتمع صنعتی اسفراین مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: برای نخستین بار در کشور تولید انبوه محور لکوموتیوجی .ام (GM)، مورد تایید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این مجتمع آغاز شد. کیومرث میرزایی روز پنجشنبه اظهار کرد: قرارداد تولید این محور در بهمن ماه ۱۳۹۵، با […]

0
(0)

آغاز تولید انبوه محور لکوموتیوجی.ام در مجتمع صنعتی اسفراین

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت:
برای نخستین بار در کشور تولید انبوه محور لکوموتیوجی .ام (GM)، مورد تایید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این مجتمع آغاز شد.

کیومرث میرزایی روز پنجشنبه اظهار کرد: قرارداد تولید این محور در بهمن ماه ۱۳۹۵، با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران امضاء شد و نمونه های تولیدی پس از نصب و انجام تست عملکردی و ارزیابی های کیفی، مورد تأیید قرار گرفت.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه این محورها قبلاً با هزینه زیاد از خارج تامین می شد گفت: اکنون با توجه به نیاز بازار، این مجتمع قادر است با پشتوانه دانش فنی داخلی و کارکنان متعهد خود تولید انبوه این محصول را آغاز کند.

میرزایی افزود: شرکت مجتمع صنعتی اسفراین تامین کننده قطعات و مقاطع سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، به صورت آهنگری و ریخته گری، جهت مصارف مختلف اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و حفاری، صنایع نیروگاهی، صنایع سیمان، معدنی و فولاد، صنایع دریایی و کشتی سازی، صنایع ریلی و صنایع پیشرفته است که سالانه بالغ بر ۵۵ هزار تن انواع فولاد آلیاژی بر طبق نیاز و خواسته مشتری تولید و تحویل دهد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار دارد و با دارا بودن دو مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر قطب صنعتی استان محسوب می شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.