• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز عملیات بازسازی خط ریلی “کرمان – یزد – تهران”

  • کد خبر : 29872
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
آغاز عملیات بازسازی خط ریلی “کرمان – یزد – تهران”
مدیر عامل شرکت خدمات خط وابنیه فنی راه آهن کل کشور از آغاز عملیات بازسازی خط ریلی "کرمان – یزد – تهران" خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی معینی در خصوص آغاز عملیات بازسازی مسیر ریلی راه آهن “کرمان – یزد – تهران” اظهار کرد: باتوجه به اینکه حدود ۱۵۰ کیلومتر( از کیلومتر۹۴۰تا۱۱۰۰) مسیر ریلی قدیمی و فرسوده شده است بنابراین سازمان راه آهن کل کشور بازسازی این مسیر راه به شرکت خدمات خط و ابنیه فنی تراورز که بزرگترین شرکت ریلی غرب آسیاست واگذار کرده است.

وی مسئولیت شرکت خدمات خط و ابنیه فنی تراورز را ساخت و توسعه شبکه ریلی وهمچنین نگهداری وپشتیبانی تعمیرات خطوط ریلی دانست و در ادامه با اشاره به عملیات بازسازی خط ریلی تهران “یزد – کرمان” عنوان کرد: نحوه عملیات در این محدوده به صورت تعویض خط است و این کار با جدیدترین دستگاه ها، ماشین آلات و فناوری های روز دنیا اجرایی و خطوط جدید جایگزاری می شود.

مدیر عامل شرکت خدمات خط وابنیه فنی راه آهن کل کشور افزود: نیروها و پرسنل ما روزانه بین ۵ تا۶ ساعت کار خواهند کرد و روزانه ۲۰۰متر بازسازی و ریل جدید جایگزاری می شود و در این مدت طبق هماهنگی های لازم با سازمان راه آهن حرکت قطارها در این محور باسرعت محدودتر انجام خواهد شد.

معینی اضافه کرد: اصلاح وبازسازی این محور موجب افزایش ایمنی وسرعت قطارها می شود و امکان حمل بارهای سنگین و کاهش سوانح و افزایش زمان سیر قطارها می‌شود.

وی گفت: این عملیات از هفته گذشته آغاز شده است و بازسازی این مسیر قرار است در مدت زمان ۶ماهه کامل شده و به بهره برداری برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29872

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.