• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آلمان، قطارهای شرکت ریلی رجا را تعمیر می‌کند

  • کد خبر : 26076
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
آلمان، قطارهای شرکت ریلی رجا را تعمیر می‌کند
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از امضای قرارداد با آلمان برای تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس در شرایط تحریم خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از رجا، مدیرعامل شرکت ریلی رجا در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت، گفت: با اقدامات متعدد در حوزه‌های مختلف،دغدغه‌هایی که در سالیان قبل به ویژه در بخش‌های مالی وجود داشت بر طرف شده است.

«محمد رجبی» تبدیل واگن‌ها به سیستم برق ۶۶۰ ولت برای افزایش سرعت قطارها را از اقدامات استراتژیک صورت گرفته در رجا بیان کرد و افزود: تا پایان تابستان امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه از این واگن‌ها آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی به چالش‌هایی که رجا در سنوات گذشته با آن مواجه بود اشاره کرد و اظهار داشت: برای پروژه تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آنها نیست، فقط ۲۸ ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس‌ها و انجام تعمیرات و برگشت آنها صورت گرفت که این کار با تلاش تمامی همکاران رجا و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و هگتا به سرانجام رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

مدیرعامل رجا گفت: با حمایت‌های مدیران در سازمان تأمین اجتماعی و هگتا که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می‌کنند، سرمایه اسمی رجا از ۱۳۵میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲۷۰۰ میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا کرده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26076

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.