• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروزی

  • کد خبر : 15090
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروزی

0 (0) آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروزی محمدهادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان از آمادگی کامل اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروز خبر داد. به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان با […]

0
(0)

آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروزی

محمدهادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان از آمادگی کامل اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان با بیان این مطلب گفت: با توجه به برگزاری جلسات مرتبط با قطارهای مسافری نوروزی در محل ستاد و همچنین برگزاری جلسات با نمایندگان شرکت های مالک قطارهای مسافری در منطقه خراسان در خصوص تمهیدات نوروزی، برنامه های جامع و مختلفی در حوزه ریلی استان در ایام نوروز 1398 پیش بینی شده است.
محمدهادی ضیایی مهر افزود: تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل و تعیین کشیک های ارشد به صورت شبانه روزی جهت نظارت لازم بر امور محوله، نظافت، غبار روبی و رفع نواقص احتمالی در کلیه مساجد، سرویس های بهداشتی و اماکن ایستگاهی مرتبط با مسافرین و زائرین امام هشتم(ع)، زیبا سازی، گل آرائی و نورپردازی در سالن های ایستگاه های حوزه استحفاظی اداره کل، پیش بینی انجام مستمر بازدید از قطارهای مسافری در مبدا حرکت و حین سیر از جمله موارد پیش بینی شده است.
وی در ادامه گفت: پیش بینی و آمادگی کامل قطار نجات، سالن مسافری، ماشین های آتش نشانی جهت استفاده در زمان ضرورت، اجرای سفره هفت سین در ایستگاه راه آهن مشهد و برنامه ریزی جهت بازدید متقاضیان از موزه ریلی در ایستگاه مشهد و ارتقا خدمات در قطارهای مسافری در ایام نوروز و اهدا هدیه به مسافرین در چارچوب برنامه های تدوین شده از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.
همچنین در راستای تکریم زائران و مجاوران معزز امام هشتم (ع) و ارتقا سطح ارائه خدمات و جهت رفاه حال مسافران و پر کردن زمان انتظار ایشان در سالن ایستگاه مشهد، تعداد 30 عدد صندلی استراحت با اعتباری در حدود 380 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است: درج اطلاعات مربوط به ساعت حرکت قطارهای مسافری و آخرین وضعیت سیرو حرکت قطارها در ایام نوروز در سایت اداره کل راه آهن خراسان به آدرس khorasan.rai.ir اطلاع رسانی می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.