• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آمادگی حمل و نقل عمومی برای مسافرت های نوروزی

  • کد خبر : 3932
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
آمادگی حمل و نقل عمومی برای مسافرت های نوروزی

0 (0) به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرتضی دهقان معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به آمادگی و بسیج امکانات مجموعه فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی برای ایام عید گفت: 16 شرکت هواپیمایی با 160 فروند هواپیما برای مسافرت های نوروزی آماده شده اند. دهقان افزود: همه امکانات فراهم […]

0
(0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مرتضی دهقان معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به آمادگی و بسیج امکانات مجموعه فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی برای ایام عید گفت: 16 شرکت هواپیمایی با 160 فروند هواپیما برای مسافرت های نوروزی آماده شده اند.

دهقان افزود: همه امکانات فراهم شده تا 24 ساعته با حدود 24 هزار صندلی در خدمت مردم باشیم.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: افزایش قیمت بلیت ها رسما توسط شزکت های هواپیمایی اعلام نشده و همچنان مانند طول سال بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شده است.

دهقان گفت: با شرکت های هواپیمایی هماهنگ شده که در ایام نوروز افزایش نرخ نداشته باشند.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ ها می تواند با توجه به کلاس پروازها و … شناور و متفاوت باشد.

دهقان درباره تاخیر پروازها هم گفت: علل تاخیر پروازها متفاوت است اما همه امکانات فنی و عملیاتی را به صورت حداکثری فراهم کرده ایم که انشا الله تاخیر نداشته باشیم و امیدواریم وضع آب و هوا هم خوب باشد تا تاخیری صورت نگیرد.

در ادامه برنامه علی کاظمی منش مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن هم گفت: بخش حمل و نقل ریلی هم با 244 رام قطار در ایام نوروز و پیک مسافرت ها در خدمت مردم است.

کاظمی منش با اشاره به رشد 13.8 و 15.5 درصدی صندلی و واگن های قطار گفت: از سال 94 افزایش قیمت نداشته ایم و بلیت ها در سال 96 هم با همان قیمت عرضه شده است.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن افزود: خبر خوب برای هموطنان و مسافران این که 284 واگن که بالای 30 سال سن داشتند از رده خارج شدند و 71 واگن چهار تخته نو شده و 75 واگن هم نوسازی و بهسازی شده است.

کاظمی منش با بیان این که بلیت مشهد برای ایام میانی تعطیلات هنوز موجود است افزود: بلیت قطار کرمانشاه به مشهد نیز قابل عرضه است و کرمانشاهی ها می توانند تهیه کنند.

اسفندیاری قائم مقام شرکت فرودگاه های کشور هم از دیگر مهمانان برنامه بود که او هم از انجام همه هماهنگی های لازم برای جابجایی برنامه ریزی شده 4.5 میلیون مسافر با هواپیما خبر داد.

اسفندیاری گفت: هموطنان از طریق سامانه پیامکی 10007069 می توانند هر نقص و اشکال را در خدمت رسانی به اطلاع مسئولان برسانند.

حمیدرضا شهرکی مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری هم گفت: بلیت اتوبوس ها از 17 بهمن به صورت غیر حضوری و حضوری عرضه شده است و فروش بلیت همچنان ادامه دارد.

شهرکی با بیان این که نرخ بلیت ها از شهریور 95 تغییر نکرده، اعلام کرد: هیچ گونه افزایش نرخ بلیت در حمل و نقل جاده ای نداشته ایم.

او همچنین از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی و رفاهی و مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین خبر داد و گفت: 2100 گشت راهداری هم برای نظارت و رسیدگی به مسائل این بخش پیش بینی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.