• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اتصال جاده‌ها و راه آهن ۲ کره در آینده نزدیک

  • کد خبر : 10805
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
اتصال جاده‌ها و راه آهن ۲ کره در آینده نزدیک

0 (0) اتصال جاده‌ها و راه آهن ۲ کره در آینده نزدیک مقامات دو کره برای ارتباط ریلی و جاده‌ای بین دو کشور توافق کردند به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا،  کره جنوبی و کره شمالی امروز (دوشنبه) با برگزاری مراسمی در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر برای مدرنیزه کردن و در نهایت […]

0
(0)

اتصال جاده‌ها و راه آهن ۲ کره در آینده نزدیک

مقامات دو کره برای ارتباط ریلی و جاده‌ای بین دو کشور توافق کردند

اتصال جاده‌ها و راه آهن 2 کره در آینده نزدیک

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا،  کره جنوبی و کره شمالی امروز (دوشنبه) با برگزاری مراسمی در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر برای مدرنیزه کردن و در نهایت اتصال خطوط راه آهن و جاده‌ها در سراسر مرز بین دو کره موافقت کردند.

این توافق بعد از مذاکرات سطح بالا که پیشتر در خانه صلح واقع در روستای پانمونجوم بدست آمد.

دو کره توافق کردند که پیش از برگزاری این مراسم بررسی‌های میدانی در ارتباط با راه آهن در امتداد کریدور غرب شبه جزیره کره تا کریدور شرق را انجام دهند.

رئیس جمهوری کره جنوبی به کشورهای شمال شرق آسیا و آمریکا پیشنهاد داد که به صورت مشترک برای ارتباط خطوط راه آهن در سراسر شمال شرق آسیا همکاری کنند.

کره جنوبی درحالی برای نزدیک کردن ارتباط بین همسایه شمالی خود با جامعه بین الملل تلاش می‌کند که روز گذشته رئیس‌جمهوری کره جنوبی به یک روزنامه فرانسوی گفت که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی فردی صادق است و واقعا قصد کنار گذاشتن تسلیحات هسته‌ای خود را داد. وی در ادامه گفت که جامعه بین الملل باید برای این موضوع به او پاداش دهد.

مون در مصاحبه‌ای با فیگارو گفت: امسال من ساعتها با  کیم صحبت کرده‌ام. این جلسات من را متقاعد کرد که او تصمیمی راهبردی برای کنارگذاشتن تسلیحات هسته‌ای خود گرفته است.

رئیس جمهوری کره جنوبی در ادامه گفت که رهبر کره شمالی “صادق، آرام و مودب بود و از بی اعتمادی ممتد جامعه بین الملل احساس ناامیدی می‌کرد.”

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.