• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اتصال خط آهن بصره و خرمشهر عملیاتی می شود

  • کد خبر : 213
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۰

0 (0) ماینده مردم خرمشهر : اتصال خط آهن خرمشهر – بصره عملیاتی می شود بر اساس مصوبه هیئت دولت و پیگیری نمایندگان خوزستان اتصال خط آهن بندر امام (ره) به خرمشهر با تأمین اعتبار از سوی دولت عملیاتی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای […]

0
(0)

ماینده مردم خرمشهر :
اتصال خط آهن خرمشهر – بصره عملیاتی می شود

بر اساس مصوبه هیئت دولت و پیگیری نمایندگان خوزستان اتصال خط آهن بندر امام (ره) به خرمشهر با تأمین اعتبار از سوی دولت عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ با مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی در حضور وزیر راه یکی از موضوعات قابل رسیدگی تکمیل پروژه اتصال خط آهن خرمشهر به بصره بود .

عبدالله سامری افزود: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در بحث تجاری و اقتصادی و جابه‌جایی مسافر از کشور مجاور تأثیرگذار است از طریق فروش بلیت به کشور مجاور هم می تواند برای کشور ارزآوری به دنبال داشته باشد.

خط دوم راه‌آهن خرمشهر – اهواز نیز از برنامه های پیش روست یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز به وزیر راه درباره برچیدن تدریجی حمل‌ونقل بار در جاده‌ها را با جایگزینی خط ریلی تذکر داده‌اند.

او تاکید کرد: زیرساخت‌های ریلی در خوزستان کهنه و نیازمند نوسازی هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.