• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بخشی از تحقق وعده‌های دولت است

  • کد خبر : 12701
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بخشی از تحقق وعده‌های دولت است

0 (0) مدیرعامل راه‌آهن: اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بخشی از تحقق وعده‌های دولت است با تلاش‌های انجام شده در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور اتصال راه‌آهن همدان به ملایر انجام و موجب کوتاه شدن زمان سیر در غرب کشور می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده مدیرعامل […]

0
(0)

مدیرعامل راه‌آهن:
اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بخشی از تحقق وعده‌های دولت است

با تلاش‌های انجام شده در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور اتصال راه‌آهن همدان به ملایر انجام و موجب کوتاه شدن زمان سیر در غرب کشور می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن در مراسم معارفه مدیرکل راه‌آهن غرب با اعلام این مطلب گفت: باید از تلاش‌های انجام شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور برای اتصال راه‌آهن همدان به ملایر تشکر کنیم .
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید گسترش شبکه ریلی وعده داده شده بود که هم اکنون با محوریت شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و همدان به شبکه ریلی متصل شدند و استان گیلان هم با راه آهن رشت آماده اتصال به شبکه و بهره برداری رسمی است.
او تاکید کرد: همانطور که رییس‌ جمهور محترم اعلام کرده بودند، به طور متوسط هر چند ماه یکبار شاهد افتتاح یک خط راه‌آهن هستیم تا در نهایت وعده اتصال مراکز استانی به راه‌آهن سراسری محقق شده تلقی شود.
وی افزود : راه‌آهن کرمانشاه- خسروی در این حوزه در دست ساخت است که از کرمانشاه تا اسلام آباد پیشرفت قابل توجهی داشت.
وی با بیان اهمیت توسعه غرب کشور ، اضافه کرد: ضروری است که این توسعه با نگاهی ویژه به حمل و نقل ریلی انجام شود و با شتاب بیشتر ادامه یابد؛ از این رو تصمیم بر آن شد که راه‌آهن غرب کشور شکل بگیرد و خدمات ریلی در این منطقه از کشور توسعه بیشتری پیدا کند.
مدیر عامل راه‌آهن ادامه داد: اگر اتصال همدان به ملایر انجام شود، مدت زمان سیر تهران تا کرمانشاه ۲ ساعت کاهش خواهد یافت که این امر جهت ارائه خدمت به زائرین عتبات عالیات بسیار مهم است.
وی گفت: در مسیر همدان- مشهد از هفته ای یک رام قطار آغاز کرده ایم و اکنون به یک روز در میان رسیده است و بنا داریم ارتباط بین همدان و تهران را سرعت و گسترش دهیم.
وی افزود: راه‌آهن تهران- همدان- سنندج یکی از طرح های ملی است که ریل گذاری مسیر تهران- همدان انجام شده و امیدوارم تا سنندج سریعتر به بهره برداری برسد تا همه مردم عزیز بتوانند از این خط آهن استفاده کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امسال در ایام اربعین در مسیر تهران- کرمانشاه نزدیک به ۱۱۰ قطار برای زائرین ارائه خدمت کردند که این خدمت به صورت ترکیبی انجام شد بدین صورت که از تهران تا کرمانشاه، زائران با قطار و تا مرز مهران به وسیله حمل و نقل جاده ای جابجا شدند.
مدیرعامل راه‌آهن سپس به معرفی روح اله تقی زاده مدیرکل راه‌آهن غرب پرداخت و گفت: وی از افرادی است که سابقه رشد را از سطح کارشناسی تا معاونت اداره کل خط و سازه های فنی در شرکت راه‌آهن طی کرده است.
گفتنی است در مراسم معارفه مدیرکل راه‌آهن غرب، استاندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، عباس خطیبی قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیران استانی حضور داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.