• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اتمام پروژه بهسازی بلاک منتظر قائم – تل حمید

  • کد خبر : 11005
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
اتمام پروژه بهسازی بلاک منتظر قائم – تل حمید

0 (0) اتمام پروژه بهسازی بلاک منتظر قائم- تل حمید مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: سرعت مجاز این بلاک قبل از بهسازی ۱۵ کیلومتر در ساعت بود که بعد از بهسازی با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت آزمایش شد و درصدد هستیم تا سرعت مجاز این بلاک را به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسانیم. به گزارش […]

0
(0)

اتمام پروژه بهسازی بلاک منتظر قائم- تل حمید
مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: سرعت مجاز این بلاک قبل از بهسازی ۱۵ کیلومتر در ساعت بود که بعد از بهسازی با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت آزمایش شد و درصدد هستیم تا سرعت مجاز این بلاک را به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسانیم.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، حسن ماسوری افزود: همچنین پروژه کنترل اتوماتیک قطارها (ATC) در حوزه این اداره کل، با ۲۸ میلیارد تومان و در مدت شش ماه انجام شد.
به گفته ماسوری؛ پروژه های در دست اجرای این اداره کل، ۹۷ میلیارد ریال و طرح های توسعه ای، افزایش ظرفیت و ایمن سازی نیز ۹۱۴ میلیارد ریال است.
ماسوری افزود: احداث سوله کایرو با اعتبار دومیلیارد تومان، بهسازی سردرب ساختمان و بلوار منتهی به اداره کل و بازسازی ایستگاه های طول محور از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره کل بوده است.
مدیرکل راه‌آهن شرق ادامه داد: امسال علی رغم اینکه دو چشمه بار از این اداره کل جدا شد ولی بازهم در شش ماهه امسال ۱۲ درصد رشد حمل بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.
وی با بیان اینکه این اداره کل توانسته است عنوان نخست بهره وری کشوری را کسب کند خاطرنشان کرد: راه‌آهن شرق در بین سه اداره کل برتر مناطق راه‌آهن در حوزه ایمنی نیز قرار دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.