• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجراي طرح آموزش همگاني ” پليس خودت باش” در ايستگاه تئاتر شهر

  • کد خبر : 13756
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
اجراي طرح آموزش همگاني ” پليس خودت باش” در ايستگاه تئاتر شهر

0 (0) اجراي طرح آموزش همگاني ” پليس خودت باش” درايستگاه تئاتر شهر مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران از اجراي طرح آموزش همگاني با عنوان “پليس خودت باش” در ايستگاه متروي تئاترشهر خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه، اين […]

0
(0)

اجراي طرح آموزش همگاني ” پليس خودت باش” درايستگاه تئاتر شهر

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران از اجراي طرح آموزش همگاني با عنوان “پليس خودت باش” در ايستگاه متروي تئاترشهر خبر داد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه، اين برنامه با هدف توسعه و ارتقاي فرهنگ سلامت اجتماعي و با تأكيد بر كاهش معضلات اجتماعي مانند اعتياد و افزايش سلامت جسماني و آگاهي بخشي به مسافران مترو با مشاركت و همكاري معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اجرا مي شود.
در اين طرح با برپايي نمايشگاه و پايگاه تخصصي هشدارهاي پليسي، در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و هم چنين افزايش مشاركت و همدلي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي با ارائه مطالب آموزش محور در حوزه هاي آموزش همگاني، مشاوره تخصصي، پليس راهور و مبارزه با مواد مخدر با حضور كارشناسان اين حوزه به مسافران شهر زيرزميني مشاوره رايگان داده مي شود.
گفتني است، كارشناسان طرح آموزش همگاني “پليس خودت باش” در ايستگاه تئاترشهر از ۱ تا ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ آماده ارائه مشاوره و پاسخگوي به سوالات مسافران مترو هستند .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.