• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجراي طرح دوچرخه در پايانه فتح آباد

  • کد خبر : 16676
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
اجراي طرح دوچرخه در پايانه فتح آباد

0 (0) اجراي طرح دوچرخه در پايانه فتح آباد مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجرای مسیر دوچرخه سواری در محوطه پايانه فتح آباد حدفاصل ايستگاه متروي پالايشگاه واقع در خط يك تا ساختمان هاي اداري پايانه فتح آباد خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور […]

0
(0)

اجراي طرح دوچرخه در پايانه فتح آباد

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجرای مسیر دوچرخه سواری در محوطه پايانه فتح آباد حدفاصل ايستگاه متروي پالايشگاه واقع در خط يك تا ساختمان هاي اداري پايانه فتح آباد خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، اين كار با پیگیری های مهندس نوبخت نایب رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای گسترش فرهنگ دوچرخه سواری اجرا شد.

در این مراسم كه صبح امروز يكشنبه 15 ارديبهشت ماه 98 با حضور مديران و كاركنان شركت بهره برداري مترو تهران و حومه برگزار شد. مدیر ارشد خط ضمن تشكر از مديريت عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: این طرح براي اولين بار در پايانه فتح آباد با همكاري واحد توسعه سیستم های حمل‌ونقل پاک در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداري تهران اجرا شد.

وي با اشاره به اینکه پایانه فتح آباد با وسعت ۴۴ هکتار دارای فضاهای مختلفی است افزود: این پایانه سرمایه عظیمی مالی و استراتژیکی برای شرکت است چرا که بزرگترین پایانه مترو است.

شهبازي با اشاره به اینکه این پایانه دارای ۱۰هزار مترمربع ساختمان اداری، ۳۸هزار مترمربع انبار و ۱۲هزار مترمربع کارگاه های فنی است خاطرنشان کرد: بزرگترین سوله تعمیرات مترو و ساختمان پارکینگ با ظرفیت ۵۰ رام قطار در این پایانه قرار دارد.

مهندس شهبازی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح يك كانكس و 20 دستگاه دوچرخه تهيه شده و با بازسازي كانكس امروز از این طرح رونمایی کردیم امیدواریم به همت مدیران ارشد شرکت و  مدیریت حمل ونقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران بخش های مکمل این طرح که احداث مسیر دوچرخه و جانمايي فضايي براي پارك دوچرخه ها در مقاصد مورد نظر نيز اجرا شود.

مدیر ارشد خط یک تصریح کرد: هدف از اجراي اين طرح  توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در بين كاركنان شركت بهره برداري متروي تهران و حومه است تلاش كرديم تا با احداث مسیر ویژه دوچرخه، در محدوده پايانه فتح آباد ارتباط با ايستگاه مترو و كاركنان را به استفاده از دوچرخه ترغیب کنیم.

گفتنی امروز تعدادی از دوچرخه سواران به صورت نمادین از ساختمان مركزي شركت تا پایانه فتح آباد را رکاب زدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.