• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اجرای طرح برقی کردن راه‌آهن اندیمشک به دورود بررسی می‌شود

  • کد خبر : 6031
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
اجرای طرح برقی کردن راه‌آهن اندیمشک به دورود بررسی می‌شود

0 (0) به نقل از ریل نیوز ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و راه‌آهن کشور بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی اداره کل راه‌آهن زاگرس به بهره‌برداری رسید. سعید رسولی در نشست بررسی و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اداره کل راه آهن زاگرس توجه به توسعه خدمات ریلی را گامی […]

0
(0)

به نقل از ریل نیوز ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و راه‌آهن کشور بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی اداره کل راه‌آهن زاگرس به بهره‌برداری رسید.

سعید رسولی در نشست بررسی و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اداره کل راه آهن زاگرس توجه به توسعه خدمات ریلی را گامی بلند برای توسعه کشور دانست و اظهار داشت: ما باید به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود راه‌آهن برای توسعه کشور و تقویت زمینه جابه‌جایی کالا باشیم.

وی با اشاره به این که در صورت توجه مناسب به خدمات حوزه راه‌آهن زمینه برای توسعه کشور بیش از گذشته فراهم می‌شود گفت: توجه به بازسازی و تأمین خدمات رفاهی مسافران از جمله اهداف راه‌آهن کشور است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه‌آهن ایران با بیان این که با پیگیری‌های صورت گرفته، بازسازی خطوط ریلی جنوب و اداره کل راه‌آهن زاگرس شتاب گرفته است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود به‌زودی هیچ خط فرسوده‌ای در این مسیر موجود نباشد.

وی با اشاره به اهمیت مسیر ریلی اندیمشک به درود، افزود: طرح برقی کردن مسیر ریلی اندیمشک به درود مورد توجه قرار گرفته است و بررسی‌های مورد نیازآن آغاز و در صورت توجیهات فنی و اقتصادی این طرح عملیاتی می‌شود.

به نقل از ریل نیوز : رسولی بیان کرد: این طرح موجب توسعه سرعت حرکت قطارها در مسیر ریلی جنوب و توسعه ظرفیت‌های ریلی راه‌آهن و تقویت توان اقتصادی کشور می‌شود و امیدواریم به‌زودی شاهد اجرا و بهره‌برداری از این طرح بزرگ عمرانی باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ریلی اندیمشک ادامه داد: با توجه به نقش مهم و تاریخی اندیمشک در حوزه راه‌آهن و دسترسی مناسب این شهرستان به مسیرهای ریلی، تلاش می‌کنیم سرعت اجرای طرح‌های عمرانی راه‌آهن در اندیمشک را تقویت کنیم.

عضو هیئت مدیره راه‌آهن کشور با اشاره به طرح‌های افتتاح شده امروز شهرستان اندیمشک، افزود: بهره‌برداری از موزه راه‌آهن ایران و مرکز کنترل رادویی اندیمشک، یک فرصت مهم برای معرفی خدمات و توسعه امکانات و تقویت رضایت شهروندان است که امروز و با بهره برداری از آمها گامی بلند و جدی در مسیر توسعه خدمات راه‌آهن کشور برداشته شد.

پس از برگزاری نشست بررسی و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اداره کل راه‌آهن زاگرس، سه طرح عمرانی مسجد ایستگاه دوکوهه، موزه راه‌آهن اندیمشک و مرکز رادیویی اداره کل راه‌آهن زاگرس به بهره‌برداری رسید و از ایستگاه راه‌آهن اندیمشک نیز مورد بازدید مسئولان راه آهن کشور قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6031

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.