• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجرای طرح تراموا برای کاهش ترافیک و افزایش جذابیت توریستی

  • کد خبر : 27496
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
اجرای طرح تراموا برای کاهش ترافیک و افزایش جذابیت توریستی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تراموا به عنوان یکی از سامانه های حمل و نقل همگانی برای کاهش و کنترل ترافیک و همچنین افزایش جذابیت توریستی در شهر اردبیل قابلیت اجرایی دارد.
0
(0)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ فرزاد قلندری در جلسه بررسی امکان احداث تراموا افزود: هماهنگی های لازم برای تطبیق اجرای تراموا با شرایط شهرسازی و ترافیکی و همچنین جذب گردشگر برای شهر اردبیل انجام شده است.

وی بیان کرد: کلیات طرح اجرای تراموا در کاهش و کنترل ترافیک اردبیل با رویکرد کاهش ترافیک و افزایش جذابیت توریستی مورد موافقت قرار گرفته و مقرر شده است مهندسان مشاور مترا به عنوان طراح گزارش توجیه فنی و اقتصادی طرح را ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار مطالعه و کارشناسی ظرفیت های این طرح در اردبیل در عرض ۲۰ روز با استفاده از نظرات متخصصان امر با محوریت سازمان نظام مهندسی و متولیان مدیریت شهری با محوریت شهرداری و شورای اسلامی شهر شد.

در این جلسه گزارش اولیه توسط مشاور اجرای تراموا در اردبیل ارائه و نظرات کارشناسی توسط دستگاههای دخیل از جمله شهرداری بیان شد.

همچنین در ادامه بررسی طرح جامع منظر راههای مواصلاتی استان اردبیل توسط مهندسان مشاور مترا مورد توافق قرار گرفت و قرار شد اقدامات لازم جهت شروع مطالعات در اسرع وقت بعمل آید که در نتیجه این مطالعات، ایمنی و حل مشکلات و معضلات ترافیکی و همچنین افزایش زیبایی بصری جاده های استان و ضابطه مند نمودن ساخت و ساز حاشیه جاده ها حاصل خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27496

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.