• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجرای طرح توسعه ایستگاه‌های راه‌آهن در ۷ شهر ایران

  • کد خبر : 4010
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
اجرای طرح توسعه ایستگاه‌های راه‌آهن در ۷ شهر ایران

0 (0) به گزارش ایسنا، سعید محمدزاده در مراسم ورود ناوگان جدید ریلی به شبکه راه‌آهن گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خوشبختانه حمایت‌های قابل توجهی از حوزه مسافری صورت گرفته و هر مسافر به طور میانگین ۳۰ هزار تومان یارانه دریافت کرده‌اند تا در سال ۱۳۹۶ شاهد رشد قابل توجه در عرصه ریلی بودیم و […]

0
(0)

به گزارش ایسنا، سعید محمدزاده در مراسم ورود ناوگان جدید ریلی به شبکه راه‌آهن گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خوشبختانه حمایت‌های قابل توجهی از حوزه مسافری صورت گرفته و هر مسافر به طور میانگین ۳۰ هزار تومان یارانه دریافت کرده‌اند تا در سال ۱۳۹۶ شاهد رشد قابل توجه در عرصه ریلی بودیم و بسیاری از برنامه‌های ما برای سال‌های آینده نیز نهایی شد.

به گفته وی نهایی شدن قرارداد برقی سازی راه‌آهن تهران- مشهد، راه‌آهن سریع‌السیر تهران- اصفهان و پروژه‌های کلان توسعه ایستگاه بخشی از این برنامه‌ها بودند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: قرارداد توسعه ایستگاه‌های راه‌آهن در هفت شهر ایران اجرایی می‌شود و در روزهای آینده قرارداد جدید برای شهر اهواز در فضای ۳۲۰ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد. راه‌آهن در کنار بخش مسافری در حوزه باری نیز پیشرفتی ۱۰ درصدی داشته و میزان بار جابه‌جا شده از حدود ۲۲ میلیارد تن- کیلومتر به ۳۰ میلیارد تن – کیلومتر در سال ۱۳۹۶ رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن تلاش می‌کند که در سال آینده برنامه‌های کلان توسعه‌ای خود را به تمام بخش‌های مسافری و باری گسترش دهد و به این ترتیب نقش این صنعت مهم در حمل و نقل ایران افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ۶۱ واگن جدید به ناوگان کشور اضافه شد. از این تعداد ۲۴ واگن نوساز و ۳۷ واگن نیز پس از تعمیرات کامل به ناوگان اضافه می‌شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.