• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم

  • کد خبر : 3035
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم

0 (0) در بازدید معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا از مناطق شرق اصفهان مطرح شد اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم نماینده مردم اصفهان در مجلس: طبق وعده مدیرکل راه آهن کشور پیش بینی می شود طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد. […]

0
(0)

در بازدید معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا از مناطق شرق اصفهان مطرح شد
اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم

نماینده مردم اصفهان در مجلس: طبق وعده مدیرکل راه آهن کشور پیش بینی می شود طرح قطار سریع السیر اصفهان-تهران تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس در حاشیه بازدید مدیرعامل راه آهن کشور از مناطق شرق اصفهان و پل حادثه خیز ایستگاه راه آهن شهر ورزنه گفت: طبق قول مدیرکل راه آهن کشور پیش بینی می شود این طرح تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد.

حسن کامران با اشاره به پیشرفت کند این طرح گفت: قرارداد اولیه برای اجرای این طرح که با چین منعقد شده حدود 13میلیارد یوان است که زیرساخت آن به عهده قرارگاه خاتم الانبیا و با مشارکت چینی ها در حال اجرا است.

به گفته وی اگر این اعتبارات به‌موقع پرداخت شود و هر دو طرف قرارداد به تعهدات خود عمل کنند تا پایان دولت دوازدهم این طرح به پایان می رسد.

مدیرعامل راه آهن کشور هم در این بازدید با اشاره به رقم بالای اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح گفت: اعتبار بخش اول طرح نخستین و بزرگترین قطار سریع السیر کشور از طریق فاینانس با مشارکت چین تامین شد و هم اکنون با همکاری پیمان کاران ایرانی و چینی در حال اجرا است.

سعید محمدزاده با بیان اینکه این طرح نخستین و بزرگترین قطار سریع السیر کشور نام گرفته است افزود: زمان سفر تهران به اصفهان با این قطار به کمتر از سه ساعت کاهش می یابد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.