• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اجرای ۲۷ پروژه با بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تحقق شعار سال در استان زنجان

  • کد خبر : 28767
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
اجرای ۲۷ پروژه با بیش از ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تحقق شعار سال در استان زنجان
معاون رئیس جمهور، گفت: به منظور تحقق شعار جهش تولید در زنجان ۲۷ پروژه با ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای استان پیش بینی شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا ، شامگاه دیروز محمدباقر نوبخت، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: همه ما باید در تحقق شعار جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید است تلاش کنیم.

 

معاون رئیس‌جمهور، به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر برای ۴۶ طرح و پروژه ۷۵۱ میلیارد تومان منابع مالی اختصاص داده شد که باید طی دو سال پرداخت می‌شد که این اقدام صورت گرفت.

 

به گفته وی، از این میزان بالغ بر یک هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان پرداخت شد ولی به دلیل افزایش قیمت ها مقرر شد مبلغ دیگری هم برای تکمیل پروژه ها اختصاص یابد.

 

معاون رئیس جمهور بر ضرورت نهایی شدن پروزه ها تاکید کرد و گفت: یکی از پروژه های مهم استان دوخطه کردن راه آهن زنجان-قزوین است که پیشرفت خوبی داشته است.

 

نوبخت با یادآوری اینکه توجه به حمل و نقل ریلی از تاکیدات دولت است، گفت: تا قبل از پایان امسال سنندج نیز به این شبکه وصل می‌شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین به تخصیص اعتبار به پروژه الحاقی بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی ولیعصر(ع) زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هم اکنون به این پروژه داده شد.

 

نوبخت به عملیاتی کردن ۲ هزار واحد روستایی  هم اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق جهش تولید ۲۷ پروژه با ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای استان پیش بینی شده است.

 

به گفته وی، برای این میزان پروژه  ۱۳ میلیون و ۱۳۶ هزار دلار هم منابع ارزی  اختصاص خواهد یافت.

 

استاندار زنجان هم حجم سرمایه گذاری استان زنجان را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: استان زنجان در حوزه برق به رشد خوبی رسیده است و ۷۰ درصد تولیدات برق فشار قوی کشور در استان  زنجان تولید می‌شود.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه استان زنجان در نساجی و سنگ‌های تزیینی، فولاد، مواد شوینده به چرخه تولید کامل رسیده است، گفت: ۶۵ معدن  در استان زنجان وجود دارد که در ۳۶ مورد استخراج انجام می‌شود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28767

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.