• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

احتمال توقف حرکت قطارهای حومه‌ای

  • کد خبر : 1411
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

0 (0) مدیرعامل رجا عنوان کرد:   احتمال توقف قطارهای حومه‌ای تاکنون بستر اجرایی لازم برای تامین مابه‌التفاوت حرکت قطارهای حومه‌ای با نرخ بلیت فراهم نشده است، از این‌رو جابه‌جایی این قطارها برای این شرکت هزینه دارد و احتمال توقف حرکت این قطارها یا تغییر در برنامه‌هایشان وجود دارد. احتمال توقف حرکت قطارهای حومه‌ای تین‌نیوز […]

0
(0)

مدیرعامل رجا عنوان کرد:

 

احتمال توقف قطارهای حومه‌ای

تاکنون بستر اجرایی لازم برای تامین مابه‌التفاوت حرکت قطارهای حومه‌ای با نرخ بلیت فراهم نشده است، از این‌رو جابه‌جایی این قطارها برای این شرکت هزینه دارد و احتمال توقف حرکت این قطارها یا تغییر در برنامه‌هایشان وجود دارد.
احتمال توقف حرکت قطارهای حومه‌ای
تین‌نیوز |

مدیر عامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا معتقد است از آن‌جا که تاکنون حمایت‌های لازم از حرکت قطارهای حومه‌ای صورت نگرفته، احتمال توقف حرکت این قطارها یا تغییر در برنامه‌هایشان وجود دارد.

محمد رجبی اعلام کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تاکنون بستر اجرایی لازم برای تامین بودجه لازم برای پرداخت مابه‌التفاوت حرکت قطارهای حومه‌ای با نرخ بلیت فراهم نشده است، از این‌رو جابه‌جایی این قطارها برای این شرکت هزینه دارد.

رجبی با اشاره به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی به شرکت رجا درباره قطارهای حومه‌ای تاکید کرد: به‌طور شفاف اعلام شده است که در صورتی که مذاکرات در این زمینه جوابگو نباشد و مشکلات موجود در این بخش حل نشود، باید حرکت قطارهای حومه‌ای متوقف شود.

وی گفت: با وجود آنکه شرکت رجا سال گذشته در جریان توافقی با راه‌آهن رقمی نزدیک به 50 میلیارد تومان از بدهی‌های خود را در ازای حرکت قطارهای حومه‌ای تهاتر کرده است، اما حفظ روند فعلی همچنان حرکت این قطارها را به دور از سودآوری نگه می‌دارد.

مدیرعامل رجا ادامه داد: تا زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعلام کند منابع اعتباری لازم را برای حمایت از قطارهای حومه‌ای و جبران زیان‌های آنها ندارد، نمی‌توان انتظار داشت تحولی جدی در این بخش صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین وزیر راه و شهر سازی و پیگیری نمایندگان مجلس، معضل مالی تامین کمک زیان قطارهای حومه‌ای مرتفع شود.

نت

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.