• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه

  • کد خبر : 11258
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه

0 (0) استاندار ایلام خبر داد: احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه ایلام- استاندار ایلام گفت: احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین در […]

0
(0)

استاندار ایلام خبر داد:
احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه

ایلام- استاندار ایلام گفت: احداث راه آهن و چهار بانده کردن محورهای ایلام در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین در مهران اظهار داشت: در طول ایام اربعین شاهد حضور ۲۳ هیئت کشوری در استان و مهران بودیم.

وی گفت: این همه حضور که در بین آنها چند وزیر هم وجو داشت تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه استان و شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار بانده کردن مسیرهای ارتباطی به مهران و احداث راه آهن در برنامه های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، گفت: سالانه ۴.۵ میلیون نفر از مرز مهران عبور می کنند و توسعه راه های ارتباطی استان و راه آهن در استان کاملا ضروری و قابل توجیه است.

سلیمانی با اثرگذار خواندن حضور مسئولان ارشد کشور در استان، افزود: به طور مثال وزیر نیرو با حضور در استان قول های مساعدی در خصوص تخصیص آب به مناطق مختلف استان از جمله ملکشاهی داد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این که امروز تا قبل از ظهر بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند، ادامه داد: انتظار می رود تا پایان شب این میزان به ۲۰۰ هزار نفر برسد که باید آمادگی لازم در همه حوزه برقرار باشد.

وی تصریح کرد: توسعه مهران و ایلام منجر به توسعه خدمات رسانی به تمامی زائران کشور است، بنابراین نگاه مسئولان برای اجرای طرح های بزرگ در استان مثبت است.

سلیمانی دشتکی افزود: خوشبختانه همه امکانات در استان برای بازگشت زوار اربعین فراهم شده و موکب ها تا روزهای بعد هم و ورود تمامی زائران خدمات رسانی می کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.