• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اختتامیه اولین جشنواره ورزشی مجازی به مناسبت گرامیداشت آزادی خرمشهر برگزار شد

  • کد خبر : 27016
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
اختتامیه اولین جشنواره ورزشی مجازی به مناسبت گرامیداشت آزادی خرمشهر برگزار شد
با حضور مدیرعامل راه آهن، فرمانده مرکز مقاومت بسیج، بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال و پیشکسوتان ورزش راه آهن، مراسم اختتامیه اولین جشنواره ورزشی مجازی به مناسبت گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.
0
(0)
به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این مراسم گفت: تاکنون راه آهن در رشته های مختلف ورزشی قهرمانان ارزشمندی را تقدیم تیم های مختلف ورزشی کشور کرده است و هم اکنون جوانان و مدال‌آوران زیادی در بین خانواده بزرگ راه آهن وجود دارد.
«سعید رسولی» بیان کرد: برای حفظ نشاط و شادمانی در بین خانواده ها ورزش و آموزشهای ورزشی در بین کارکنان راه آهن جایگاه ویژه ای دارد و یکی از مهم مساله ما در راه آهن، توسعه ورزش همگانی برای ارتقا سلامت همکاران زحمتکش ما در سراسر کشور است.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به سابقه طولانی و افتخارات ورزشی کارکنان راه آهن اشاره کرد و گفت: برای ترویج سلامت فکر و جسم، برنامه ریزی برای توسعه ورزش در بین خانواده بزرگ راه آهن ضروری است و تلاش می کنیم از این ظرفیت های بزرگ برای سلامتی نیروی انسانی شاغل در راه آهن استفاده کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی یاد آورشد: شیوع بیماری کرونا فرصتی را در کشور به وجود آورده تا با همکاری بسیج راه آهن، کلیپ های آموزشی ورزشی در اختیار خانواده قرار گیرد تا از طریق فضای مجازی فعالیت های ورزش های همگانی در بین کارکنان راه آهن و خانواده آنها همچنان تداوم داشته باشد.
رسولی به وجود امکانات و مجموعه های ورزشی مناسبی در مناطق مختلف ریلی کشور اشاره کرد و افزود: شرکت راه آهن مجموعه های ورزشی زیادی در تهران و شهرستانها دارد و تمام تلاش ما این است که این مجموعه های ورزشی به سهولت در اختیار همکاران و خانواده محترم آنها قرار گیرد.
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بازسازی این مجموعه های ورزشی به صورت جدی در دستور کار شرکت راه آهن است تا امکانات ورزشی بیشتری در مناطق مختلف ریلی در اختیار همکاران محترم باشد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن در این مراسم گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیج راه آهن از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری کلیپ های آموزشی مجازی برای انجام تمرینات ورزشی در اختیار همکاران و خانواده آنها قرارداد و تا زمان حضور همکاران ما در مجموعه های ورزشی ارائه این کلیپ های ورزشی در فضای مجازی بدون تعطیل ورزش ادامه خواهد داشت.
«سرهنگ رضا خسروی» افزود: با برگزاری اولین جشنواره ورزشی مجازی به مناسبت گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر تعدادی زیادی از همکاران و اعضای خانواده آنها در این جشنواره ورزشی شرکت کردند و خوشبختانه امروز با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از پیشکسوتان ورزشی به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان این جشنواره جوایزی اهدا شد.
شایان ذکر است، در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس در فضای مجازی پخش شد، نادر فریاد شیران دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال و فرشاد پیوس کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و تعدادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی شرکت راه آهن حضور داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27016

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.