• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت به راه ‌آهن گرگان-مشهد

  • کد خبر : 13010
  • ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۰
اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت به راه ‌آهن گرگان-مشهد

0 (0) امام‌جمعه گرگان: اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت به راه ‌آهن گرگان-مشهد/ مقاومت سوریه عزت را به این کشور برگرداند آیت‌الله نورمفیدی به موضوع اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت برای ساخت راه‌آهن گرگان به مشهد اشاره کرد و گفت: این مهم در هیئت دولت به تصویب رسیده و به نظر من دولت با تقبل […]

0
(0)

امام‌جمعه گرگان:
اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت به راه ‌آهن گرگان-مشهد/ مقاومت سوریه عزت را به این کشور برگرداند

آیت‌الله نورمفیدی به موضوع اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت برای ساخت راه‌آهن گرگان به مشهد اشاره کرد و گفت: این مهم در هیئت دولت به تصویب رسیده و به نظر من دولت با تقبل ۱۵ درصد اجرای این پروژه وظیفه خود را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر امروز (جمعه ۳۰ آذر)در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان به میلاد باسعادت حضرت مسیح (علیه‌السلام) اشاره کرد و گفت: حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام) پیامبر صلح و دوستی بود ولی متأسفانه افرادی که مدعی پیروی این پیامبر هستند در جهان آدمکشی، خونریزی و جنگ را انداخته‌اند.

امام‌جمعه گرگان ادامه داد: این میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام) را به همه پیروان این پیامبر اکرم تبریک عرض می‌کنیم و وظیفه ما مسلمانان است که از نخستین پیامبر تا آخرین پیامبر را احترام کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی به‌روز ثبت‌احوال در کشور اشاره کرد و گفت: ثبت‌احوال و مسئولان این نهاد باید توجه داشته باشند تاریخ تولد هر فردی را دقیق ثبت کنند چراکه این موضوع برای هر کسی اهمیت دارد و از سوی ماه و سال قمری تولد نیز در شناسنامه‌ها ثبت شود.

وی با گرامیداشت ۵ دی روز امنیت پرواز در کشور گفت:  در کشور چندین هواپیما ربایی اتفاق افتاد امام خمینی (رحمه الله علیه) در صورت تشکیل امنیت پرواز را توسط سپاه پاسداران انقلاب صادر کرد و از آن‌پس به بعد شاهد آن بودیم که پروازها از کشور ایران و کشورهای مختلف در امنیت کامل برقرار شد.

نماینده ولی‌فقیه استان گلستان به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اشاره کرد و  افزود: در زمان اشغال سوریه همه کشورهای منطقه‌ای، غربی و عربی دست‌به‌دست هم دادند تا نظام سوریه را ساقط کند.

آیت‌الله نورمفیدی متذکر شد: این‌چنین اقداماتی نشان می‌داد که مسئله سوریه یک اختلاف داخلی نبود و اگر این‌گونه بود چرا ۸۰ میلیون دلار در این کشور برای فروپاشی نظام توسط کشورهای دیگر هزینه شد.

وی گفت: زمانی که این کشور مورد اشغال قرار گرفت همه تصور می‌کردند که نظام سوریه ساقط خواهد شد و لذا بعد از هشت ماه از ماجرای جنگ داخلی سوریه کشورهای عربی عضویت این کشور را از اتحادیه عرب خلع کردند.

امام‌جمعه گرگان یادآور شد: چه در زمان حافظ اسد و چه در زمان بشار اسد سوریه تنها کشوری بود که در برابر رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کرد و یکی از علت‌های حمله به سوریه این مهم بود.

آیت‌الله نورمفیدی تأکید کرد: از سال ۲۰۱۱ حدود ۸ سال است که سوریه در جنگ است  و درنهایت این سوریه بود که پیروز شد و با این مقاومت برای خود عزت کسب کرد.

وی اظهار داشت: همان‌طور که در هفته گذشته بیان کردم موضوع گرانی در جامعه وجود دارد و گرانی بیداد می‌کند و مردم مشکلات زیادی دارند اما درعین‌حال این تأکید را به مسئولان دارم که باید مشکلات کشور حل شود تا امید مستکبران از ایجاد نارضایتی مردم ا نظام با مسائل اقتصادی از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به موضوع اختصاص بودجه ۱۵ درصدی دولت برای ساخت راه‌آهن گرگان به مشهد اشاره کرد و افزود: این مهم در هیئت دولت به تصویب رسیده و به نظر من دولت با تقبل ۱۵ درصد اجرای این پروژه وظیفه خود را انجام داده و حال وظیفه مسئولان استان است  که برای اجراشدن این پروژه به دنبال سرمایه‌گذار باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.