• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر – شیراز

  • کد خبر : 3498
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر – شیراز

0 (0) استاندار بوشهر خبر داد؛ اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر – شیراز بوشهر – استاندار بوشهر از اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ما در استان بوشهر است. به گزارش ذاکرنیوز، عبدالکریم گراوند […]

0
(0)
استاندار بوشهر خبر داد؛

اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر – شیراز

بوشهر – استاندار بوشهر از اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ما در استان بوشهر است.
به گزارش ذاکرنیوز، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از شماری از نشریات و مطبوعات محلی بوشهر با بیان اینکه هدف ما از بازدید از نشریات خداقوت به اعضای تحریریه است، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه در هر جامعه چشم بینای جامعه هستند.

وی که در تحریریه روزنامه پیام عسلویه حضور داشت با قدردانی از تلاش این روزنامه گفت: پیام عسلویه در عملکرد خود حرفه ای عمل کرده و شاهد انصاف، عدالت و نقد منصفانه در کار این نشریه هستیم و نگاه خوب پیام عسلویه را در زمینه توسعه استان می پسندم.

استاندار بوشهر ادامه داد: نگاه سیاسی در کار نشریات و مطبوعات نمیتواند جذابیت داشته باشد و مطبوعات علیرغم حمایت از دولت باید مسائل و مشکلات جامعه را هم منعکس کرده و راهکارهای رفع این مشکلات را هم بیان کنند.

گراوند در بازدید از هفته نامه خلیج فارس با بیان اینکه از انتقادات سازنده استقبال می کنیم، تصریح کرد: رسانه ها اگر انتقاد نکنند از رسالت اصلی خود خارج می شوند، من از انتقادات سازنده استقبال می کنم و شاه بیت این انتقاد هم باید اصلاح امور باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: قصد بی پاسخ گذاشتن سوالات خبرنگاران را ندارم و پاسخ بخشی از سوالات هم ممکن است به زمان دیگری موکول شود اما روابط عمومی استانداری باید فعالانه و در کمال ادب پاسخ مرتبط را از طرف استانداری به سوالات اهالی رسانه اعلام کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نقدهای از سر عصبانیت را با آرامی پاسخ می دهیم، گفت: در مورد انتصابات اخیر، حق دارم بعد از مشاوره و بررسی و کارهای کارشناسی، تصمیم گیری کنم و هیچ انتصابی بدون دلیل انجام ندادم و بنا نیست همه مسائل در تصمیم گیری ها را بیان کنم.

گراوند با بیان اینکه رسانه ها را در توسعه تاثیرگذار می دانم، در پاسخ به سوالی در مورد پروژه راه آهن بوشهر به شیراز تصریح کرد: با توجه به حجم بالای اعتبار مورد نیاز برای این پروژه، مقرر شده ۸۵ درصد اعتبار توسط فاینانس خارجی (چین) و ۱۵ درصد هم از اعتبار مصوب داخلی تامین شود و در نشستی با اعضای کمیسیون بودجه در استانداری بوشهر مقرر شد ۱۵ دصد سهم اعتبار ریلی را دولت از صندوق توسعه ملی تامین کند.

وی از تامین ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن بوشهر به شیراز در سال ۹۷ خبر داد و گفت: بر این اساس اگر امور مربوط به فاینانس پروژه هم آماده نشود ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۷ برای این پروژه در اختیار داریم.

استاندار بوشهر در پاسخ به سوالی در مورد موضوع ته لنجی بیان کرد: در این زمینه که مصوبه دولتی هم دارد، دستگاه های نظارتی گزارش هایی دادند که موجب ایجاد حساسیت شده اما نهایت تلاش و پیگیری خود را برای حل این مشکل انجام می دهیم.

گراوند همچنین در مورد تعطیلی پنجشنبه ها بیان کرد: این کار خلاف قانون است اما در حال حاضر استان های بوشهر، خوزستان و ایلام روزهای پنجشنبه تعطیل هستند و این موضوع را با جدیت و کار کارشناسی بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی در سومین بازدید خود به دفتر تحریریه هفته نامه نصیر بوشهر رفت و ضمن دیدار با اعضای هیات تحریریه نصیر بوشهر بار دیگر بر استقبال از نقدهای سازنده تاکید کرد.

گراوند افزود: تلاش داریم به مطبوعات کمک کنیم تا با فراغ بال و رعایت چارچوب ها فعالیت کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ما در استان است، اضافه کرد: بنا نداریم تا پروژه های مهم نیمه تمام تکمیل شود پروژه جدیدی را شروع کنیم.

لازم به ذکر است در این بازدید ها مدیران مسئول و سردبیران و خبرنگاران روزنامه پیام عسلویه، هفته نامه خلیج فارس و نصیر بوشهر مسائل، مشکلات، پیشنهادات و سوالات خود را هم مطرح کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.