• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن کرمانشاه/ سرعت قطار غرب افزایش یافت

  • کد خبر : 22635
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن کرمانشاه/ سرعت قطار غرب افزایش یافت
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، از افزایش سرعت قطار کرمانشاه خبر داد و گفت: سفرهای قطار در کرمانشاه به صورت یک روز در میان به تهران و مشهد انجام می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، پایین بودن سرعت قطار کرمانشاه، موجب کاهش استقبال مردم از حمل و نقل ریلی شده است.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در راستای کاهش مدت زمان سفر، با  اعلام اتمام عملیات جوش در برخی از نقاط راه آهن کرمانشاه و انجام اصلاحاتی روی مسیر کرمانشاه- ملایر، از کاهش زمان سفر با قطار از کرمانشاه به تهران و مشهد خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: سرعت قطار با توجه به اصلاحاتی که روی مسیر کرمانشاه- ملایر صورت گرفته بین ۷۰ تا ۱۲۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده که طول مدت سفر را کاهش داده است.

مهرداد سالاری با بیان اینکه اگر تقاضا از سوی شهروندان باشد برنامه سفر قطارها در راه آهن کرمانشاه افزایش می‌یابد، افزود: برنامه‌های سفر قطارهای کرمانشاه، به مقصد تهران و مشهد از این پس یک‌روز در میان به صورت مرتب انجام می‌شود که با تقاضای بیشتر از سوی مردم، امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

وی از اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن کرمانشاه به خسروی خبر داد و گفت: مدیریت ارشد استان در حال پیگیری این موضوع است.

به گفته معاون استاندار، زیرسازی این پروژه تا اسلام‌آباد غرب ۷۰ درصد و تا خسروی ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.