• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

ارائه خدمات جدید در ایستگاه راه آهن شیراز / جابجایی بیش از 89 هزار نفر مسافر در شبکه ریلی فارس

  • کد خبر : 6286
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
ارائه خدمات جدید در ایستگاه راه آهن شیراز / جابجایی بیش از 89 هزار نفر مسافر در شبکه ریلی فارس

0 (0) ارائه خدمات جدید در ایستگاه راه آهن شیراز غلامحسین ولدی مدیرکل راه اهن فارس ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل راه آهن فارس با استفاده از الگوی تجاری سازی ایستگاهی نسبت به ارائه خدمات جدید جهت رفاه حال مسافرین عزیز اقدام نموده است. ولدی اظهارداشت: با توجه به روند روبه رشد جذب […]

0
(0)

ارائه خدمات جدید در ایستگاه راه آهن شیراز

غلامحسین ولدی مدیرکل راه اهن فارس ضمن اعلام این خبر گفت: اداره کل راه آهن فارس با استفاده از الگوی تجاری سازی ایستگاهی نسبت به ارائه خدمات جدید جهت رفاه حال مسافرین عزیز اقدام نموده است.
ولدی اظهارداشت: با توجه به روند روبه رشد جذب مسافر در راه آهن فارس 4 غرفه فروشگاهی صنایع دستی،سوغات سرا،لوازم و خدمات الکترونیکی،عطر و ادکلن و اسباب بازی به مساحت 40 متر مربع به روش BOT و با سرمایه گذاری بخش خصوصی از ابتدای خرداد سال جاری در ایستگاه راه آهن شیراز ایجاد شده است

وی افزود: هم چنین انجام امور حمل و جابجایی بار مسافرین با استفاده از چرخ دستی و پارکینگ خودروی مسافری نیز در جنب این قرارداد در ایستگاه راه آهن شیراز ارائه می شود که ضمن درآمدزایی موجب ارتقای سطح کیفی خدمات در ایستگاه راه آهن شیراز شده است و حدود 20 نفر نیز اشتغال زایی در پی داشته است.

جابجایی بیش از 89 هزار نفر مسافر در شبکه ریلی فارس

مدیر کل راه آهن فارس گفت: در 2 ماه نخست امسال بیش از 89 هزار نفر مسافر با استفاده از قطار از استان فارس در مسیرهای تهران و مشهد و ایستگاههای بین راهی به صورت رفت و برگشت مسافرت کرده اند که نشانگر رشد 10.3 درصدی نسبت به سال 96 می باشد.

ولدی اظهار داشت: با استقبال خوبی که از قطارهای فارس شد تاکنون 11 درصد از برنامه ریزی حمل مسافر در 2 ماهه ابتدای سال 97 جلوتر هستیم که انشاالله با این روند روبه رشد در زمینه جابجایی مسافر، در پایان سال رکورد خوبی را ثبت خواهیم کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.