• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ارتقای بهره‌وری و افزایش حمل بار در شبکه از اولویت‌های راه‌آهن است

  • کد خبر : 18574
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
ارتقای بهره‌وری و افزایش حمل بار در شبکه از اولویت‌های راه‌آهن است
قائم مقام راه آهن بر تسهیل حمل و نقل بار در خطوط ریلی کشور تاکید کرد و گفت: ارتقای بهره وری شبکه و افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا در خطوط ریلی، از اولویت‌های راه‌آهن است.
0
(0)

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن: ارتقای بهره‌وری و افزایش حمل بار در شبکه از اولویت‌های راه‌آهن است

قائم مقام راه آهن بر تسهیل حمل و نقل بار در خطوط ریلی کشور تاکید کرد و گفت: ارتقای بهره وری شبکه و افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا در خطوط ریلی، از اولویت‌های راه‌آهن است.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، «حسین عاشوری» در جلسه شورای مدیران مناطق راه‌آهن تصریح کرد: استفاده از حداکثر ظرفیت خطوط ریلی با تعرفه های مناسب و تسهیل حمل و نقل کالا و ترانزیت در شبکه از برنامه‌های مهم ما در توسعه حمل و نقل ریلی کشور است.
وی افزود: تعرفه های حمل بار در شبکه ریلی کشور برای اعمال به مناطق راه‌آهن سراسر کشور ابلاغ شده که با توجه به شرایط رقابتی راه‌آهن، تعرفه‌های امسال در شبکه ریلی منصفانه تعیین شده و امیدواریم این مساله به رشد حمل و نقل کالا در شبکه ریلی منجر شود.
قائم مقام راه آهن بیان کرد: علاوه بر تسهیل حمل و نقل کالا و مسافر، مدیران کل مناطق باید به بحث ایمنی تردد در شبکه توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا امسال ایمنی در خطوط ریلی کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد و نقش مدیران مناطق برای ارتقای ایمنی بسیار حائز اهمیت است.
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن نیز در این جلسه گفت: در مناطق مرزی کشور بحث حمل و نقل به موقع بار و ترانزیت از اولویت‌های شرکت راه‌آهن است و باید مدیران مناطق برای دستیابی به این هدف تلاش کنند تا زمان توقف بارگیری و تخلیه بار به صورت دقیق برای صاحبان بار برنامه ریزی شده باشد.
بابک احمدی با اشاره به ضرورت احداث خطوط فرعی برای افزایش حمل و نقل کالا بر تسریع ساخت این خطوط تاکید کرد و گفت: البته در توسعه خطوط فرعی باید طبق برنامه های بالادستی راه آهن به توجیه پذیری اقتصادی آن نیز توجه شود. 
گفتنی است، این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و مدیران ۲۱ منطقه راه آهن مسائل مربوط به حمل و نقل بار در حوزه های مربوطه های مطرح و بر دستیابی به چشمه های جدید بار و تمرکز بر توسعه خطوط فرعی به منظور برنامه‌ریزی برای تسهیل حمل و نقل فرآورده های نفتی، غلات و کالاهای اساسی راهکارهای خود را ارائه دادند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.