• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استخدام رییس قطار شرکت رجا – دی ماه ۱۳۹۸

  • کد خبر : 23611
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۹
استخدام رییس قطار شرکت رجا – دی ماه ۱۳۹۸

0 (0) شرکت حمل و نقل ریلی رجا در نظر دارد نسبت به برگزاری آزمون ورود به دوره آموزش رئیس قطار مسافری مطابق شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی این شرکت اقدام کند. به نقل از ریل نیوز ,  مدیرکل امور اداری و منابع انسانی شرکت رجا با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می‌بایست برای […]

0
(0)

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در نظر دارد نسبت به برگزاری آزمون ورود به دوره آموزش رئیس قطار مسافری مطابق شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی این شرکت اقدام کند.

به نقل از ریل نیوز ,  مدیرکل امور اداری و منابع انسانی شرکت رجا با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می‌بایست برای ورود به دوره ۱۵ آموزش رئیس قطار مسافری، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴لغایت ۱۳۹۸/۱۰/۳۰به قسمت فراخوان در سایت  مراجعه کرده و ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط تعیین شده، با ورود به قسمت ثبت نام و بارگذاری مدارک مربوطه، درخواست خود را ثبت کنند.

 علیرضا عجمیان افزود: پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک توسط متقاضی، مدارک داوطلبان بررسی شده و برای افراد واجد شرایط کارت شرکت در آزمون صادر می‌شود.

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی رجا در ادامه از داوطلبان خواست قبل از ثبت نام در آزمون، از کامل بودن مدارک و تطبیق شرایط خود با شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده اطمینان پیدا کنند.

وی تاکید کرد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا از پذیرش داوطلبان دارای نقص مدرک یا دارای تناقض با شرایط ذکر شده در آگهی معذور است و در صورت عدم تطابق مدارک با شرایط اعلامی، مسؤولیت آن بر عهده داوطلب است.

شرایط ثبت نام متقاضیان

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.