• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استخدام نخبگان در راه آهن

  • کد خبر : 31246
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
استخدام نخبگان در راه آهن
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از آمادگی این شرکت جهت جذب و استخدام نخبگان دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد که عهد بستیم که ارتقا شغلی و کاری را به افراد شایسته بسپاریم و سعی کردیم همه امکاناتمان را در این راه به کار بگیریم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن اظهار کرد: زیربنای توسعه هر کشوری پژوهش است و در این بین شرکت راه آهن افتخارات و تجربیات زیادی در خصوص تحقیقات و استفاده از نو آوری های نوین دارد و برای حرکت به سمت جلو باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشیم.

وی افزود: آن چه امروز باعث افتخار و خوشحالی ما است وجود چنین جوانان است که امروز تحقیقات و طرح‌هایشان را ارائه کردند و در اولویت‌های کاری ما باید توجه به سرمایه‌های انسانی باشد.

مدیر عامل شرکت راه آهن با اشاره به نظام مدیریت استعدادها گفت: عهد بستیم که ارتقا شغلی و کاری را به افراد شایسته بسپاریم و سعی کردیم همه امکاناتمان را در این راه به کار بگیریم.

رسولی اظهار کرد: از امروز که روز پژوهش است از پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی همکاران راه آهن توسط مرکز توسعه، آموزش و فناوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت. و بسیار شیرین است که همکاران ما موضوعات ریلی و مسائل راه آهن را برای رساله خود انتخاب کنند و تحقیقات آکادمیک در باره مسائل مهم و واقعی راه آهن انجام دهند، قطعاً ما به طور جدی از این همکاران حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ارائه‌های امروز، افراد نخبه‌ای طرح‌هایشان را ارائه کردند و از اینجا اعلام می‌کنم که در راه آهن برای جذب و استخدام افراد نخبه طبق ضوابط تعیین شده شرایط را فراهم کرده‌ایم و اعلام می‌کنیم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران آماده جذب جوانان نخبه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31246

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.