• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

استقبال بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب از متروي تهران

  • کد خبر : 16523
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
استقبال بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب از متروي تهران

0 (0) استقبال بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب از متروي تهران مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: متروي تهران و حومه با استقبال خوب بازديد كنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب تهران روبرو شده است به طوريكه تنها در سه روز نخست برگزاري نمايشگاه 277 هزار و 722 […]

0
(0)

استقبال بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب از متروي تهران

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: متروي تهران و حومه با استقبال خوب بازديد كنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب تهران روبرو شده است به طوريكه تنها در سه روز نخست برگزاري نمايشگاه 277 هزار و 722 سفر با اين ناوگان حمل و نقل ريلي درون شهري، در دو ايستگاه مصلي امام خميني (ره) و شهيد بهشتي انجام شد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمديان افزود: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خميني (ره) و ايستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروي تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد و خوشبختانه در اين چند روز شاهد استقبال خوب بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب از متروي تهران بوديم.

وي در خصوص تسهيلات متروي تهران و ميزان جابجايي مسافر توسط اين ناوگان در سه روز نخست برگزاري نمايشگاه كتاب گفت: در روز چهارشنبه 4 ارديبهشت 98، ميزان حركت هاي مسافري در خط يك متروي تهران از 387 حركت به 400 حركت افزايش يافت و در مجموع شاهد انجام 85 هزار 315 سفر در دو ايستگاه متروي شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) باشيم.

وي در خصوص ميزان جابجايي مسافران نمايشگاه كتاب در روز پنجشنبه 5 ارديبهشت 98 نيز اظهار داشت: در اين روز نيز ميزان حركت قطارها در خط يك از 351 حركت به 370 حركت افزايش يافت و در مجموع 101 هزار و 203 سفر در دو ايستگاه متروي شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) انجام شد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ادامه داد: در روز جمعه 6 ارديبهشت 98 نيز 91 هزار 204 سفر در دو ايستگاه متروي شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) انجام شد. در اين روز حركت هاي مسافري خط يك از 260 حركت به 330 حركت افزايش يافت همچنين ميزان اعزام قطارها در خط سه متروي تهران هم از 164 حركت به 214 حركت رسيد.

محمديان در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به ترافيك سطح شهر قطعاً استفاده از مترو بهترين، سريع ترين، ايمن ترين و مقرون به صرفه ترين وسيله براي رسيدن به نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران است و شركت بهره برداري متروي تهران و حومه نيز تا روز پاياني برگزاري نمايشگاه آمادگي ارائه خدمات حداكثري به بازديد كنندگان را دارد. 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.