• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استقرار اولین پایگاه اورژانس ریلی استان در خرم‌دره

  • کد خبر : 22856
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
استقرار اولین پایگاه اورژانس ریلی استان در خرم‌دره
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان از استقرار اولین پایگاه اورژانس ریلی استان در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از ایسنا ،اصغر جعفری در جلسه هماهنگی استقرار پایگاه اورژانس ریلی در شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس سازمان اورژانس و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابت پایگاه‌های مستقر در ایستگاه راه‌آهن و به تبع آن ایجاد اورژانس ریلی منعقد شده است، اظهار کرد: ایجاد اورژانس‌های ریلی می‌تواند منشأ خدمات زیادی به مسافران خطوط باشد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام یافته از طریق اورژانس کشور ایستگاه خرم‌دره در استان زنجان به‌عنوان یکی از سایت‌های استقرار اورژانس پیشنهاد و موافقت شد.

جعفری با اشاره به این‌که استقرار اورژانس و راه‌آهن ریلی در ایستگاه خرم‌دره باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا در شان استان و مردم شهرستان باشد، افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای پایگاه یک پایگاه مجهز به آمبولانس است که با دو تکنسین آماده برای اعزام‌ها در منطقه در صورت نیاز است.

وی ادامه داد: یک تکنسین به‌عنوان نفر سوم هم قرار است در این ایستگاه برای ارائه خدمات سرپایی از قبیل کنترل فشارخون، قند، پانسمان و … به مسافران بین‌راهی و ایستگاهی حضور داشته باشد.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار خرم‌دره با بیان این‌که طی سال‌های گذشته گام‌های بسیار خوبی در راه‌آهن خرم‌دره برداشته شده است، اظهار کرد: از مهم‌ترین این گام‌ها می‌توان به ایجاد سکوها زیرگذر، ایجاد کریدور و ایجاد پاسگاه اشاره کرد.

حجت محمدی با اشاره به این‌که ایستگاه خرم‌دره یکی از بهترین ایستگاه‌های سطح استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: این ایستگاه به سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه ارائه خدمات می‌دهد و قریب به ۲۰۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با بیان این‌که مردم شهرستان خرم‌دره مردم خیر هستند، یادآور شد: ۱۵ واحد بهداشت و درمان در طی دوران دولت تدبیر و امید با کمک خیرین در شهرستان احداث شده است.

وی با اشاره به این‌که بر اساس آمار کشوری بیشترین آمار تصادفات را پایگاه غزال خرم‌دره جمع‌آوری می‌کند، یادآور شد: بهترین اتحاد بین فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر شهرستان‌ حاکم است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.