• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد)

  • کد خبر : 3220
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد)

0 (0) آیین افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد) با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر شیراز ، فعالان حوزه گردشگری استان و گردشگران این قطار در اداره کل راه آهن فارس برگزار شد. در حاشیه این مراسم مدیر کل راه آهن فارس ضمن اشاره […]

0
(0)

آیین افتتاح اولین قطار گردشگری در مسیر مثلث طلایی گردشگری ایران(فارس، اصفهان، یزد) با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر شیراز ، فعالان حوزه گردشگری استان و گردشگران این قطار در اداره کل راه آهن فارس برگزار شد.
در حاشیه این مراسم مدیر کل راه آهن فارس ضمن اشاره به رسالت راه آهن در جابجایی بار و مسافر اظهار داشت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال 93 با شعار” این بار راه آهن مقصد گردشگری است” تورهای گردشگری داخلی و خارجی برگزار کرده است.
ولدی گفت : قبل از این تورهای گردشگری داخلی یک روزه تهران-شمال، تبریز –جلفا و بادرود –زنجان توسط راه آهن برگزار شده بود و خرسند هستیم که اولین تور بلند گردشگری ریلی در مسیر مثلث طلایی(فارس-اصفهان-یزد) از مبدأ فارس حرکت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در صورت تداوم این تور که با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی انجام شده است گردشگران خارجی نیز می توانند از این تورها بهره مند شوند که در پی آن می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان ایجاد کند .
شایان ذکر است طرح گردشگری ریلی در راستای احیای مثلث طلایی گردشگری ایران در آبان ماه 96 طی جلسه ای فی مابین اداره کل راه آهن فارس و فعالان گردشگری استان مطرح شد و با پیگیری اداره کل راه آهن و همکاری بخش خصوصی و هم چنین مساعدت راه آهن ج.ا.ا به سرانجام رسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.