• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

افتتاح راه‌آهن مراغه- ارومیه و ۱۵ پروژه خدمات ناوگان و مسافری در هفته دولت

  • کد خبر : 8917
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
افتتاح راه‌آهن مراغه- ارومیه و ۱۵ پروژه خدمات ناوگان و مسافری در هفته دولت

0 (0) ۱۶ پروژه در بخش ریلی توسط شركت راه‌آهن ج.ا.ا و شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌و‌نقل كشور جمعاً با اعتباري بالغ بر ۴۴۱۵ ميليارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هر ساله پروژه‌هاي متعددي در زمينه حمل و نقل و مسكن و شهر سازي ، اعم […]

0
(0)

۱۶ پروژه در بخش ریلی توسط شركت راه‌آهن ج.ا.ا و شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌و‌نقل كشور جمعاً با اعتباري بالغ بر ۴۴۱۵ ميليارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هر ساله پروژه‌هاي متعددي در زمينه حمل و نقل و مسكن و شهر سازي ، اعم از احداث و بهسازي انواع راه (جاده‌اي و ريلي)، احداث بندر و فرودگاه ، احداث مسكن مهر و ساير موارد در هفته دولت توسط وزارت راه و شهر سازي افتتاح مي‌شود. اين گزارش به طبقه‌بندي اطلاعات اخذ شده از سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه مي‌پردازد.

در بخش حمل‌ونقل ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۲۸۷۰میلیارد تومان و ۶۲ میلیون یورو در هفته دولت سال جاري افتتاح می‌شود که ۱۶ پروژه در بخش ریلی توسط شركت راه‌آهن ج.ا.ا و شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌و‌نقل كشور جمعاً با اعتباري بالغ بر ۴۴۱۵ ميليارد ريال به بهره‌برداري مي‌رسد.

این پروژه‌ها شرح زیر است:

۱ پروژه در خصوص احداث خطوط ریلی به طول ۹۸ کیلومتر و با اعتباري بالغ بر ۴۰۰۰ ميليارد ريال توسط شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور
در زمينه توسعه و تجهیز ایستگاه و تاسیسات جانبی : ۱۳ پروژهبا اعتبار ۱۹۵ ميليارد ريال
در زمینه ناوگان ریلی: ۲ پروژه با اعتبار ۲۲۰ ميليارد ريال

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.