• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است

  • کد خبر : 15034
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است

0 (0) وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری ؛ افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در نشست شورای اداری شهرستان رضوانشهر گفت : افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است . سید محمدرضا کیایی جمالی […]

0
(0)

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری ؛
افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در نشست شورای اداری شهرستان رضوانشهر گفت : افتتاح راه آهن قزوین رشت تحول بزرگی در توسعه استان گیلان است .

سید محمدرضا کیایی جمالی -به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ادامه ی حضور خود در استان گیلان در نشست شورای اداری شهرستان رضوانشهر اظهار داشت : برای بهره برداری از پروژه ی مهم راه آهن قزوین رشت باید در استان گیلان حضور پیدا می کردم چون در دوره ی استانداری اینجانب ، پروژه ی راه آهن قزوین رشت تصویب شد و برای آن در بودجه کل کشور ردیف مشخص شد و عملیات اجرایی آن در مهر سال 81 با حضور رییس جمهور وقت ( جناب آقای خاتمی ) آغاز گردید .

وی افزود : نهالی که در سال 81 کاشته شد خوشبختانه امروز به ثمر نشست و مردم استان و سایر نقاط کشور از برکات اجرا و بهره برداری از این پروژه در آینده منتفع خواهند شد ،هم در زمینه گردشگری و هم در زمینه ی گسترش تجارت و پشتیبانی از صنعت و کشاورزی و درگسترش و توسعه امکانات ارتباطی و زیر ساخت ها حایز اهمیت است .

سلطانی فر ادامه داد : توسعه ی شبکه ی حمل و نقل ریلی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط دولت ها و مسوولین در هر کشوری انجام شود و امروز ، روز بزرگی برای گیلان است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.