• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افتتاح سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو تبریز 

  • کد خبر : 16958
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
افتتاح سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو تبریز 

0 (0) توسط مدیرعامل راه آهن صورت گرفت: افتتاح سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو تبریز  مدیرعامل راه آهن در سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از ایستگاه راه آهن تبریز و طرح توسعه آن، سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو این شهر را افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، رسولی سپس در […]

0
(0)

توسط مدیرعامل راه آهن صورت گرفت:

افتتاح سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو تبریز 

مدیرعامل راه آهن در سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از ایستگاه راه آهن تبریز و طرح توسعه آن، سالن دپوی تعمیراتی لکوموتیو این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، رسولی سپس در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و مدیر طرح راه آهن میانه- بستان آباد، در جریان روند تکمیل این خط ریلی قرار گرفت.

توسعه حمل ونقل ریلی تاثیر مثبتی بر رشد اقتصادی دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: توسعه حمل و نقل ریلی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز آن، آثار مثبتی بر رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی کشورها دارد.
رسولی افزود: تمام تلاش ما در راه آهن جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمت مطلوب به هموطنان است تا با آرامش و امنیت سفرهای ریلی خود را انجام دهند.
معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به روند عملیات اجرایی تکمیل خط آهن میانه – تبریز بیان کرد: هدف ما احداث این خط آهن با المان های شهری ارزشمند است تا این مسیر ریلی به عنوان دوستدار مردم مورد استفاده اقشار مختلف قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت راه آهن تصریح کرد: خط جدید ریلی بین میانه تا تبریز، تسهیل کننده رفت و آمد مردم در این منطقه خواهد بود و این مسیر ریلی به گونه ای ساخته می شود که الگوی خوبی برای ساخت دیگر مسیرهای ریلی در کشور باشد.
رسولی تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی همیشه جزئی از افتخارات کشور پهناور ایران بوده است و سرمایه های مادی و معنوی بسیاری در این استان وجود دارد و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این خط آهن به موقع به بهره برداری برسد.
لازم به ذکر است راه‌آهن دو خطه میانه – بستان آباد – تبریز به طول ۲۰۳ کیلومتر از ایستگاه فعلی میانه واقع در مسیر راه‌آهن تهران – تبریز شروع و با گذر از شهرهای ترکمنچای، بستان‌آباد و باسمنج به ایستگاه کنونی تبریز متصل می‌ شود.
خط آهن تبریز ـ میانه، ادامه راه‌آهن تهران ـ میانه است که در صورت تکمیل، فاصله بین تهران و تبریز را از نظر مسافت ۱۱۴ کیلومتر و از لحاظ زمانی ۵.۵ ساعت کاهش می‌دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.