• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افتتاح نخستین درزین گشت پلیس راه آهن در تهران

  • کد خبر : 13778
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
افتتاح نخستین درزین گشت پلیس راه آهن در تهران

0 (0) افتتاح نخستین درزین گشت پلیس راه آهن نخستین درزین گشت پلیس راه آهن با حضور فرماندهی پیشگیری ناجا و مدیران شرکت راه آهن تهران افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم افتتاح اولین درزین پلیس راه‌آهن تهران گفت: راه‌آهن به عنوان یکی از سنبل‌های توسعه کشور […]

0
(0)

افتتاح نخستین درزین گشت پلیس راه آهن

نخستین درزین گشت پلیس راه آهن با حضور فرماندهی پیشگیری ناجا و مدیران شرکت راه آهن تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم افتتاح اولین درزین پلیس راه‌آهن تهران گفت: راه‌آهن به عنوان یکی از سنبل‌های توسعه کشور است، و امروز خوشحالیم که این صنعت در اختیار انسان‌های فرهیخته است و در شرایطی که کشور با مشکل مواجه است به خوبی اداره می‌شود. 
سردار شرفی افزود: پلیس در کنار راه آهن با هم‌افزایی و درک درست از نقش خود رسالتش را به درستی انجام می‌دهد و در بحث تجهیزات و فناوری اکنون شاهدیم پلیس مجهز به تجهیزاتی می‌شود که می‌تواند نظارت و قدرت عمل پلیس را بالا ببرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: شایستگی مدیران سازمان یکی از مولفه‌های مهمی است که در راه‌آهن و پلیس وجود دارد و ما امروزه شاهد افزایش راندمان این صنعت هستیم. در ۹ ماه ابتدای امسال در مقایسه با سال قبل کشف سرقت‌های ما ۶۵ درصد افزایش یافته و در دستگیری سارقین ۱۰۹ درصد افزایش بوجود آمده است؛ همچنین از نظر ارزش ریالی در کالا‌های مکشوفه شاهد ۳۰۰ درصد افزایش قیمت هستیم. 
وی در ادامه گفت: ما از نظر کشف مواد مخدر ۱۰۰ درصد کشفیات داشته ایم و همچنین از نظر تشکیل پرونده ۱۴ درصد افزایش عملکرد وجود دارد. صنعت ریلی متفاوت از سایر عرصه‌ها است شاید سرقت یک پیچ در خارج از این عرصه آسیب زیادی نرساند، ولی در حوزه ریلی تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود که شاید از نظر جانی جبران‌ناپذیر باشد. 
سردار شرفی در پایان بیان کرد: ما باید مانند دو چشم خود از صنعت ریلی مراقبت کنیم، زیرا ایمنی و امنیت در کنار یکدیگر ارزشمند هستند و همچنین اگر آگاهی‌های عمومی افراد جامعه بالا رود افزایش امنیت نیز بوجود خواهد آمد؛ لذا درزین پلیس وسیله‌ای است که برای افزایش راندمان پلیس در پیشگیری از جرائم امری مهم بشمار می‌رود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.