• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش اعتبار پروژه فاز پنچ عمار یاسر به ۶۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 31284
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۲۶
افزایش اعتبار پروژه فاز پنچ عمار یاسر به ۶۰ میلیارد تومان
 مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اصلاح اعتبار پروژه فاز پنچ به ۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز پنج عماریاسر به‌زودی و پس از ابلاغ طرح از سوی معاونت عمرانی خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از قم نما، مجید متین فر با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه هفت، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهری که در سطح منطقه هفت اجرا می‌شود ادامه عمار یاسر حدفاصل خیابان معلم تا ریل راه‌آهن به طول ۱۲۵۰ متر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: در این پروژه از سال ۸۸ و ۸۹ با فروش اوراق مشارکت تحرکی به وجود آمد که متأسفانه به دلایل مختلف با رکود مواجه شد و باهمت شورا و شهرداری از ۹۷ شتاب دوباره گرفت.

متین فر بابیان اینکه با جلسات مختلفی با مردم و کارشناسان رسمی برای پیشبرد پروژه فاز پنج برگزار شد، تصریح کرد: احساس ما در آن زمان این بود که بی‌اعتمادی حادث‌شده که با جلسات متعدد این اعتماد برگشت پیدا کرد و همکاری خوبی از سوی بعضی از مالکین صورت گرفت.

وی بابیان اینکه بیش از ۶۰ مورد کار تملک و تخریب در پروژه فاز پنج شهرداری انجام‌شده است، تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اصلاحیه به ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است و خیابان معلم تا کوچه ممتاز به‌عنوان اولویت یک پروژه مطرح‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم بابیان اینکه با توجه به تملک ۱۸ ملک از این محدوده باقی‌مانده بود، افزود: جلسات متعددی با دادستانی برگزار شد، علاوه بر دعوت از مالکان برای رایزنی مسیر قانونی نیز طی شد.

متین فر از پیگیری ماده ۹ برای املاک باقی‌مانده خبر داد و گفت: برای ۱۴ مورد از وزارت کشور مجوز گرفتیم برای موارد دیگر هم مجوز ماده ۸ از استانداری گرفته‌شده است.

وی تأکید کرد: افرادی هم در حین پیگیری مصوبه‌های ماده ۸ و ۹ برای توافق مراجعه کردند و امیدوار هستیم که امسال بتوانیم بخش اعظم این پروژه را پیش ببریم، برای اجرای عملیات اجرایی هم منتظر ابلاغ طرح از سوی معاونت عمرانی هستیم که به‌زودی آغاز می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.