• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش ایمنی سفر و جابجایی بار با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین

  • کد خبر : 15064
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۳
افزایش ایمنی سفر و جابجایی بار با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین

0 (0) وزیر راه و شهرسازی بیان کرد؛ افزایش ایمنی سفر و جابجایی بار با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین علاوه برافزایش ایمنی در سفر ظرفیت جابجایی بار در استان گیلان از چند صد هزار تن به چندین میلیون تن افزایش پیدا […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد؛
افزایش ایمنی سفر و جابجایی بار با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین
وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین علاوه برافزایش ایمنی در سفر ظرفیت جابجایی بار در استان گیلان از چند صد هزار تن به چندین میلیون تن افزایش پیدا می‌کند.

افزایش ایمنی سفر و جابجایی بار با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت ـ قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اسلامی عصر امروز در حاشیه افتتاح رسمی راه‌آهن قزوین رشت در ایستگاه راه‌آهن رشت با تقدیر از وزرا و استانداران گذشته در راستای تحقق آرزوی دیرینه گیلانیان اظهار کرد: امروز به برکت همدلی پشتیبانی و هم‌زبانی قطعه ارزشمند کریدور شمال-جنوب به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه بااتصال خط ریلی رشت ـ قزوین به آستارا کریدور شمال جنوب تکمیل می‌شوند افزود: پروژه راه‌آهن رشت قزوین علاوه بر رفاه در افزایش و ارتقای ایمنی سفر گیلانیان، گردشگران و مسافران اثرگذار است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش بسزایی پروژه راه‌آهن رشت قزوین گفت: افتتاح راه‌آهن رشت قزوین می‌توانند نقش بسزایی را در افزایش مبادلات تجاری ایران با کشورهای دیگر و همچنین افزایش تراز تجاری منطقه را به دنبال داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با افتتاح راه‌آهن رشت قزوین شاهد افزایش سهم جابجایی بار در گیلان خواهیم بود تصریح کرد: درحالی‌که هم‌اکنون سهم جابجایی بار در استان گیلان سالانه به چند صد هزار تن است، با راه‌اندازی راه‌آهن رشت قزوین ظرفیت جابه‌جایی بار در گیلان به میلیون‌ها تن افزایش پیدا خواهد کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.