• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

افزایش بهره وری با بهینه سازی علائم الکتریکی در راه آهن شمالشرق(1)

  • کد خبر : 2446
  • ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
افزایش بهره وری با بهینه سازی علائم الکتریکی در راه آهن شمالشرق(1)

0 (0) مدیرکل را آهن شمالشرق(1) گفت: با نصب ماژول های اینتر لاکینگ در سیستم علائم الکتریکی گام دیگری در افزایش بهره وری و بروز رسانی علائم الکتریکی برداشته شد. فرشاد زادخور اظهار داشت: با توجه به نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک های میانی و به منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی […]

0
(0)

مدیرکل را آهن شمالشرق(1) گفت: با نصب ماژول های اینتر لاکینگ در سیستم علائم الکتریکی گام دیگری در افزایش بهره وری و بروز رسانی علائم الکتریکی برداشته شد.
فرشاد زادخور اظهار داشت: با توجه به نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک های میانی و به منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی در قسمتی از اینترلاکینگ تجهیز شده توسط شرکت آلکاتل در دستور کار قرار گرفت ، به همین منظور بخشی از ماژول های اینترلاکینگ آن شرکت تعویض و اینترلاکینگ طراحی شده جدید ، جایگزین این بخش شد.
زادخور گفت: این سیستم پس از نصب به مدت یک ماه در ایستگاه سرخده مورد تست قرار گرفت و سپس نصب نرم افزای و سخت افزاری آن در سایرایستگاه های تحت پوشش علائم الکتریکی آلکاتل انجام گردید و هم اکنون آماده بهره برداری میباشد.
وی مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات بلاک های میانی در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی آلکاتل، یکپارچه شدن سیستم مسیرگیری و اپراتوری در این محور با سیستم مهاران، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن باتوجه به یکپارچه سازی سیستم ، سهولت در تهیه قطعات یدکی مورد نیاز شامل SOC ها،VCC ها و کارتهای IM و در نهایت تلاش برای جاری سازی سیاست های مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر شمرد.
خاطر نشان می شود 12 ایستگاه از27 ایستگاه تحت پوشش این اداره کل مجهز به سیستم علائم الکتریکی اینتر لاکینگ یاد شده می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.