• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش تعداد قطارهای مسافری کرمان به مشهد و تهران

  • کد خبر : 21711
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
افزایش تعداد قطارهای مسافری کرمان به مشهد و تهران
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از افزایش تعداد قطارهای مسافری کرمان به مشهد و تهران با موافقت مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از ایسنا، “محمدرضا پورابراهیمی” در جلسه بررسی کیفیت و رفع مشکلات قطارهای مسافری جوپار در استان کرمان، ضمن انتقاد از وضعیت موجود خدمات ریلی در استان کرمان بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی حمل و نقل ریلی در استان کرمان، کیفیت قطارهای مسافری است که شهروندان از آن گلایه دارند و همچنین شاهد عدم تناسب بین میزان تقاضا با میزان ارائه خدمات حمل و نقل ریلی هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت بلیط هواپیما و سوانح جاده ای، تقاضای مردم برای استفاده از قطار افزایش داشته و باید هم تعداد قطارهای ترددی کرمان به سمت تهران و مشهد و جنوب کشور افزایش یابد و هم کیفیت آنها بالا رود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: کیفیت و عدم استاندارد مناسب خطوط ریلی مسیر کرمان تا یزد مشکل ساز است که اگرچه بخشی از خطوط بازسازی شده اما نیازمند اهتمام جدی است که نقاط بحرانی سریعا برطرف شوند.

وی ادامه داد: در طول سال های گذشته به طور متوسط هشت کیلومتر خط بازسازی شده که قابل قبول نیست و در حال حاضر هم حدود ۴۰ کیلومتر خط بحرانی در منطقه سیریز مسیر کرمان به یزد است که باید اولویت بازسازی خطوط ریلی باشد.

پورابراهیمی گفت: این موضوعات را با پیگیری ها و مکاتبات با وزیر راه و راه آهن جمهوری اسلامی انجام دادیم و انتظار می رود هر چه سریعتر، مطالبه به حق مردم کرمان در خصوص حمل و نقل ریلی به صورت جدی پیگیری شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.