• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افزایش ظرفیت قطارهای مسافری در روزهای پایانی صفر در مسیر مشهد مقدس

  • کد خبر : 1294
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
افزایش ظرفیت قطارهای مسافری در روزهای پایانی صفر در مسیر مشهد مقدس

0 (0)   افزایش ظرفیت قطارهای مسافری در روزهای پایانی ماه صفر در مسیر مشهد مقدس به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر و شهادت حضرت ثامن الحجج، امام هشتم(ع) ظرفیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مسیر مشهد مقدس افزایش یافت. مدیرکل راه آهن خراسان […]

0
(0)

 

افزایش ظرفیت قطارهای مسافری در روزهای پایانی ماه صفر در مسیر مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر و شهادت حضرت ثامن الحجج، امام هشتم(ع) ظرفیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مسیر مشهد مقدس افزایش یافت.
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائرین معزز امام هشتم(ع) در روزهای پایانی ماه صفر که از اقصی نقاط کشور جهت شرکت در مراسم سوگواری این ایام در جوار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، قصد تشرف به مشهد مقدس را داشته اند، راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بسیج کلیه امکانات و ناوگان مسافری ظرفیت حدود 56 هزار نفری را به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس با قطار های فوق العاده علاوه بر ظرفیت های جاری و مستمر در بازه 23 آبان الی چهارم آذرماه سال جاری ایجاد نموده است.
محمد هادی ضیایی مهر افزود: این افزایش ظرفیت علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه این اداره کل با90 رام قطار مسافری و جابجایی 36 هزار و 100 مسافر و زائر معزز به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس می باشد که برای ایام مذکور در نظر گرفته شده است.
وی همچنین اظهار داشت: از این میزان۲۱ هزار نفر از 27 شهر و مرکز استان به مشهد مقدس و بالعکس بوده و حدود 35 هزار نفر ظرفیت مربوط به قطار های حومه ای درون استانی برای جابجایی هیئت های مذهبی و تسهیل در برگشت زائرین پیاده و هیئت های مذهبی می باشد که از شهرستانهای سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای به مشهد مقدس عزیمت می نمایند.

مدیرکل راه آهن خراسان اظهار امیدواری کرد: به لطف خداوند متعال، با عنایت خاصه و همیشگی امام هشتم(ع) و تلاش کلیه همکاران در راه آهن خراسان ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران تلاش می شود با ظرفیت ریلی ایجاد شده بستر و شرایط مطلوب برای تشرف هیئتهای مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای روزهای پایانی ماه صفر فراهم شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.