• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

با اتصال راه آهن ملایر به همدان که در دست اجرا می باشد شبکه ریلی منطقه غرب کارآمد تر خواهد شد

  • کد خبر : 14610
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
با اتصال راه آهن ملایر به همدان که در دست اجرا می باشد شبکه ریلی منطقه غرب کارآمد تر خواهد شد

0 (0) سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن خبر داد: افزایش مسیرهای ریلی تهران – همدان سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در سفر به ملایر گفت: با اتصال راه آهن ملایر به همدان که در دست اجرا می باشد شبکه ریلی منطقه غرب کارآمد تر خواهد شد . وی افزود : خط […]

0
(0)

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن خبر داد:
افزایش مسیرهای ریلی تهران – همدان

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در سفر به ملایر گفت: با اتصال راه آهن ملایر به همدان که در دست اجرا می باشد شبکه ریلی منطقه غرب کارآمد تر خواهد شد .

وی افزود : خط تهران ـ همدان ـ سنندج به بهره برداری رسیده و قطعه دوم به سمت سنندج نیز در حال انجام است . همچنین خط ریلی سمنگان – ملایر – کرمانشاه نیز به بهره‌برداری رسیده و تا مرز خسروی ادامه خواهد داشت.

رسولی خواستار جابجایی بیشتر بار در این محور برای استفاده بهینه از ظرفیت شبکه ریلی موجود شد و خاطر نشان کرد: این امر نیازمند همت نمایندگان ، فرماندار و مسولین این شهر و صاحبان صنایع و بار و کالا در این منطقه است .

عضو هیات مدیره راه آهن کشور گفت: نباید این دغدغه وجود داشته باشد که به ایستگاهی نسبت به ایستگاهی توجه کمتری وجود دارد؛ در راه آهن چنین چیزی وجود ندارد و در واقع ضریب اشغال و تقاضای سفر و اختصاص سهمیه مسافر عامل تعیین‌کننده درجه ایستگاه‌هاست.

در پایان جلسه و بازدید بعمل آمده نماینده مردم شریف ملایر ،فرماندار، و سایر مسیولین شهرستان و بخش غیر دولتی فعال در حمل و نقل ریلی از برگزاری این جلسه و اقدامات خوب صورت پذیرفته که توسط مسیولین راه آهن تبیین شد ابراز خشنودی و تقدیر کردند و ابراز رضایت از اقدامات انجام شده وزارت راه وشهرسازی داشته و تشکر نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.