• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش چشمگیرمیزان بارگیری وتخلیه دراداره کل راه آهن زاگرس

  • کد خبر : 4344
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
افزایش چشمگیرمیزان بارگیری وتخلیه دراداره کل راه آهن زاگرس

0 (0) مهندس انصاری مدیرکل راه آهن زاگرس از افزایش 42 درصدی در زمینه بارگیری و91درصدی تخلیه باردراداره کل راه آهن زاگرس درسال 96نسبت به مشابه سال گذشته خبرداد. مهندس انصاری با اعلام این خبرگفت:اداره کل راه آهن زاگرس یکی از نواحی نوزده گانه راه آهن سراسری کشور است که دارای 167کیلومتر خط اصلی در […]

0
(0)

مهندس انصاری مدیرکل راه آهن زاگرس از افزایش 42 درصدی در زمینه بارگیری و91درصدی تخلیه باردراداره کل راه آهن زاگرس درسال 96نسبت به مشابه سال گذشته خبرداد.
مهندس انصاری با اعلام این خبرگفت:اداره کل راه آهن زاگرس یکی از نواحی نوزده گانه راه آهن سراسری کشور است که دارای 167کیلومتر خط اصلی در مسیرسراسری شمال به جنوب و58کیلومتر خط فرعی حدفاصل ایستگاه هفته تپه تا ایستگاه شوشتر می باشدو همچنین حوزه استحفاظی آن شامل یازده ایستگاه غیرتشکیلاتی ویک ایستگاه تشکیلاتی بنام اندیمشک ،بعنوان مرکز این اداره کل می باشد.
وی افزود:این اداره کل در سال96 توانست در بخش بارگیری،تعداد10275واگن به وزن پانصدوشصت وچهارهزاروهفتصدوهفتادوشش تن بار بارگیری نمایدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته42درصدرشد و15درصد بیشتر نسبت به برنامه پیش بینی شده در سال 96افزایش داشته باشد که بیشترین کالای بارگیری شده در این مدت گندم،گازمایع،بالاست ،تراورس و کوپلاژ بوده است.
در بخش تخلیه بار نیز اداره کل راه آهن زاگرس در سال96 توانست تعداد 8593 واگن با وزن چهارصدوهفتادودوهزاروصدوشصت وشش تن بار را در این اداره کل تخلیه نماید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 91درصدرشد و53 درصد بیشتر نسبت به برنامه پیش بینی شده درسال96 افزایش داشته است.
اداره کل راه آهن زاگرس در بخش بار حمل شده در سال96 مجموعا 8712 رام قطار باری به وزن کل پانزده میلیون وهفتصدونودهزاروششصدوچهل وپنج تن و هشت میلیون ودویست وشصت ونه هزاروهشتصدونود تن بار خالص معادل یک میلیاردوسیصدوسی ویک میلیون وچهارصدوهفتادودوهزاروسیصد تن کیلومترناخالص و ششصدونودوهفت هزاروچهارصدوپنجاه هزاروهشتصدوپانزده تن کیلومترخالص بار جابجا نموده است.
مهندس انصاری خاطرنشان ساخت: در سال 96 مجموعا 110شبانه روز محورجنوب جهت بازسازی سه بلاک شمالی اداره کل راه آهن زاگرس (شهبازان الی تنگ7)مسدود بوده که با این وجود، این اداره کل توانست با برنامه ریزی دقیق و تلا ش شبانه روزی یکایک کارکنان در ایام باقیمانده (255 روز ) معادل سال قبل بار حمل نماید و جادارد از زحمات تمامی پرسنل زحتمکش و خدوم راه آهن زاگرس علی الخصوص سیروحرکت ، ناوگان ،خط ،بازرگانی و همه دست اندکارانی که با تلاش شبانه روزی توانستند به این مهم دست یابند تقدیر و تشکر نمایم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.