• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن اصفهان

  • کد خبر : 4914
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن اصفهان

0 (0) مدیرکل راه آهن اصفهان خبر داد: افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن اصفهان مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: مقایسه آمار عملکردی میزان تناژ بار بارگیری شده در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۶، بیانگر افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن اصفهان است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن اصفهان خبر داد:

افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری راه‌آهن اصفهان

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: مقایسه آمار عملکردی میزان تناژ بار بارگیری شده در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۶، بیانگر افزایش ۵۵ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان،  سیدرضا سادات حسینی اظهار کرد: در این مدت با حمل مقدار ۳۴۰ هزار و ۵۲۵ تن بار بارگیری شده توسط ۵۸۴۵ دستگاه واگن با ۵۵ درصد رشد در میزان تناژ و ۵۰ درصد در تعداد واگن و همچنین مقدار یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۸۴ تن بار تخلیه شده توسط ۱۶ هزار و ۱۷۸ واگن با رشد ۱۴ درصدی در میزان تناژ و ۲۵ درصدی در تعداد واگن مواجه بوده ایم.

وی افزود: در مورد میزان تن کیلومتر مرزی در فروردین ماه گذشته، ۳۸۷ میلیون تن در این اداره کل جابجا شده که این اداره کل موفق شد با حمل بیش از ۴۶۵ میلیون تن کیلومتر بار مرزی در فروردین امسال به رشد ۲۰ درصدی در این زمینه دست پیدا کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.