• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش 23 درصدی حمل ریلی گوگرد پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در سال 96

  • کد خبر : 4660
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
افزایش 23 درصدی حمل ریلی گوگرد پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در سال 96

0 (0) به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در سال گذشته، 417 هزار تن گوگرد پالایشگاه شهید هاشمی نژاد توسط حمل و نقل ریلی جابجا شده که نسبت به سال 95 افزایش 23 درصدی داشته است. مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: گوگرد دومین محصول مهم […]

0
(0)

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در سال گذشته، 417 هزار تن گوگرد پالایشگاه شهید هاشمی نژاد توسط حمل و نقل ریلی جابجا شده که نسبت به سال 95 افزایش 23 درصدی داشته است.
مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: گوگرد دومین محصول مهم پالایشگاه شهید هاشمی نژاد بعد از گاز طبیعی می باشد که به کشورهای جنوب شرق آسیا مانند چین و هند صادر می شود و با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از قبیل جلسات مشترک و عدم افزایش حق دسترسی به شبکه ریلی طی چند سال گذشته، شاهد رشد 23 درصدی در سال 96 در این حوزه بوده ایم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گوگرد جزء کالاهای خطرناک محسوب و حمل آن توسط جاده خطرات و تبعاتی به همراه دارد، لذا همواره به دنبال افزایش سهم حمل و نقل گوگرد توسط ریل بوده، به طوری که حمل مقدار مذکور در سال 96، سبب کاهش بیش از 18 هزار دستگاه کامیون از جاده شده که این مهم موجب کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات جاده ای و کاهش آلودگی هوا در راستای تحقق به اقتصاد مقاومتی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.