• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

البرز تامین کننده ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور

  • کد خبر : 26315
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
البرز تامین کننده ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس بتن) : ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور در این کارخانه تولید می شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صدا و سیما، مصطفی معینی در بازدید استاندار البرز از  شرکت تراورس بتن در فردیس البرز گفت: طول شبکه ریلی کشور ۱۴ هزار کیلومتر است که ۷۰ درصد قطعات بتنی آن توسط شرکت تراورس ساخته شده است.

این شرکت  بزرگترین کارخانه تولید تراورس بتنی آسیا است که بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن افزود: این شرکت  یکی از سایت های تولید فرآورده های بتنی و دیوارهای پیش ساخته و بلوک های سیمانی  کشور است که قطعات بتنی راه آهن قزوین – رشت و مراغه – ارومیه در سال گذشته را تامین کرده است.

معینی با اشاره به تامین مالی و نقدینگی  این شرکت گفت: امیدورایم بتوانیم موضوع نقدینگی را رفع و در جهت تولید  گام های اساسی برداریم ضمن اینکه این کارخانه ظرفیت ۲ برابر تولید و اشتغالزایی را دارد.

وی افزود : این کارخانه روزانه ۵۰۰ عدد تراورس تولید می کند و با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری  کردند طبق برنامه در ۲ هفته آینده ظرفیت تولید ۲ برابر یعنی روزانه هزار عدد تراورس افزایش می دهیم.

معینی  با بیان اینکه این شرکت یک هلدینگ با چهار ماموریت اصلی در کشور است، افزود : تولید فرآورده های بتنی مختص شبکه راه آهن درون و برون شهری از عمده فعالیت این مجموعه است دارای  چهار کارخانه تابعه در کرج ، اندیمشک ، شیرگاه مازندران و قزوین است.

وی گفت : ویژگی دوم این شرکت داشتن ماشین آلات اختصاصی و انحصاری در بخش ریلی و حمل و نقل جاده ای است که حدود  هزار دستگاه ماشین آلات دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: این مجموعه  پشتیبان  اقتصادی بزرگی برای استان البرز و سایر مناطق کشور است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.