• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

الزامات پدافند غیر عامل در حمل و نقل ریلی پیاده سازی شده است

  • کد خبر : 31343
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
الزامات پدافند غیر عامل در حمل و نقل ریلی پیاده سازی شده است
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: حمل و نقل ریلی به دلیل پیاده سازی الزامات پدافند غیر عامل، در استمرار حمل و نقل در شرایط بحرانی سهم دارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامحسین ولدی، مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: تجهیزات و تأسیسات ایستگاهی و ماشین آلات سنگین راهسازی با حداکثر ظرفیت در طول شبکه ریلی راه آهن شمال ۲ آماده به کارگیری در شرایط بحرانی است.

او افزود: تهیه تجهیزات برف روبی و یخ زدایی، همچنین تدارک وسایل گرمایشی و آذوقه خشک جهت نیاز احتمالی به پشتیبانی از قطار‌های مسافری، در ایستگاه‌های طول مسیر از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ اظهار داشت: ادوات و تجهیزات پاکسازی خط به منظور پیشگیری از انسداد خطوط ریلی نیز در محور راه آهن شمال ۲ پیش بینی شده است.

ولدی ادامه داد: سکوی ایستگاه‌های مسافری به منظور سهولت در تردد به هنگام یخ زدگی مناسب سازی شده و انجام بازدید‌های ویژه فصل سرما از خطوط و ابنیه فنی و ناوگان ریلی به صورت مستمر در حال انجام است.

او ضمن اشاره به تجهیز خودروی امداد و نجات به منظور پاسخگویی به نیاز‌های فوری در طول مسیر، تصریح کرد: شهروندان استان‌های گیلان و قزوین در خصوص سفر با ناوگان ریلی در حین بارش برف و باران نگرانی نداشته باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31343

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.