• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

امسال شرایط مطلوبی در بخش تردد قطارها داشتیم

  • کد خبر : 4178
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۴۳
امسال شرایط مطلوبی در بخش تردد قطارها داشتیم

0 (0) عبدالکریم درویش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق برنامه هر ساله علاوه بر آماده سازی کلیه ایستگاه ها، شرایط را برای تردد مسافران مهیا کرده و آمادگی کامل خدمات رسانی داریم. وی افزود: استقرار نیروها را به شکل کشیکی، برنامه ریزی و آنها به صورت مستمر و شبانه روزی در […]

0
(0)

عبدالکریم درویش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق برنامه هر ساله علاوه بر آماده سازی کلیه ایستگاه ها، شرایط را برای تردد مسافران مهیا کرده و آمادگی کامل خدمات رسانی داریم.

وی افزود: استقرار نیروها را به شکل کشیکی، برنامه ریزی و آنها به صورت مستمر و شبانه روزی در محل کار حضور دارند.

مدیرکل راه آهن خوزستان تصریح کرد: قطارهای اضافه ای را برای این ایام برنامه ریزی کرده ایم. سه رام قطار افزوده شده که یکی برای مشهد اضافه کردیم و روزانه دو قطار از اهواز به سمت مشهد می رود. همچنین چهار قطار به مقصد تهران می روند.

درویش زاده با اشاره به اینکه قطار فدک هم هفته ای یک بار خدمات رسانی می کند، خبر داد: برنامه ریزی شده تا فردا اولین رام قطار گردشگری فعال و تا ۱۴ فروردین بین اهواز تا ایستگاه تنگ پنج تردد می کند.

وی ادامه داد: سال گذشته اولین استانی بودیم که قطار گردشگری را در منطقه خوزستان افتتاح و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مدیرکل راه آهن خوزستان در خصوص استقبال مسافران نوروزی عنوان کرد: امسال نسبت به سال های گذشته شرایط مطلوب تر بوده و بیشتر استقبال کردند؛ قطارها تا روز چهار فروردین با ظرفیت ۱۰۰ درصد حرکت می کردند و در سفرهای دور دوم افزایش پیدا می کند.

درویش زاده با اعلام آمادگی خدمات رسانی به مسافران نوروزی تا پیک نوروزی بیان کرد: علاوه بر قطارهای بین استانی یعنی اهواز به تهران یا اهواز به مشهد همچنین ۱۴ رام قطار حومه ای خدمات رسانی می کند و در صورت تقاضا داشتن برای افزایش قطار درون استانی و برون استانی آمادگی افزایش قطار را داریم.

وی خبر داد: برای ۲۱۰ هزار صندلی ایجادی برنامه ریزی کردیم که ۱۳۰ هزار برای مقصد اهواز – تهران و اهواز – مشهد و همچنین ۸۰ هزار هم برای درون استانی است.

مدیرکل راه آهن خوزستان در پایان یادآور شد: در حال حاضر برای این ایام باقیمانده بلیط داریم و مشکلی در این زمینه نداریم و امکان تهیه بلیط به صورت به روز وجود دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.