• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

امضای تفاهم نامه و کلنگ زنی ۲ زمین تنیس هارت کورت

  • کد خبر : 12846
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
امضای تفاهم نامه و کلنگ زنی ۲ زمین تنیس هارت کورت

0 (0) در مجموعه ورزشی و فرهنگی راه آهن صورت گرفت : امضای تفاهم نامه و کلنگ زنی ۲ زمین تنیس هارت کورت مراسم کلنگ زنی و امضای تفاهم نامه همکاری ۲ زمین تنیس هارت کورت امروز در مجموعه ورزشی فرهنگی اکباتان (راه آهن ) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی […]

0
(0)

در مجموعه ورزشی و فرهنگی راه آهن صورت گرفت :

امضای تفاهم نامه و کلنگ زنی ۲ زمین تنیس هارت کورت

مراسم کلنگ زنی و امضای تفاهم نامه همکاری ۲ زمین تنیس هارت کورت امروز در مجموعه ورزشی فرهنگی اکباتان (راه آهن ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم مجتبی شیوا پور مدیر عامل صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، ضمن ابراز امیدواری از اینکه زمینهای یاد شده همزمان با دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد، پیشنهاد کرد یک دوره از مسابقات تنیس در مجموعه ورزشی اکباتان در این ایام برگزار شود.
وی با بیان اینکه توسعه و ساخت این زمین ورزشی موجب علاقمندی بیشتر به ورزش در مجموعه راه آهن خواهد شد، افزود: احیای این زمین ، شرایط را برای بهره برداری از دیگر ظرفیت های موجود راه آهن مهیا می کند.
شیوا پور همچنین خواستار برگزاری مسابقات سالیانه جایزه بزرگ روز جهانی کارگر برای کارکنان راه آهن در این زمین شد و افزود: بیش از درآمد زایی به دنبال گسترش فرهنگ ورزش و گسترش مجموعه اکباتان هستیم .
از سوی دیگر مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه به جز زمین خاکی تنیس مجموعه ورزشی آزادی، زمین تنیس دیگری در این منطقه از شهر تهران وجود ندارد، گفت: چنانچه دو زمین دیگر در این مجموعه ایجاد شود، می توانیم اولین باشگاه هارکورت ۴ زمینه را در این مجموعه احداث کنیم و از امکانات این مجموعه برای برگزاری اردوهای تیم های ملی بهره ببریم .
وی با اشاره به امکانات خوب این مجموعه اضافه کرد: زمین های هارت کورت مزایای بسیاری برای استفاده و نگهداری دارد و زمینه را برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی فراهم می کند.
همچنین تفاهم نامه همکاری میان صندوق پس انداز راه آهن و فدارسیون تنیس در زمینه مشارکت و همکاری در بهره برداری بهینه از دو زمین تنیس در سطوح عمومی باشگاهی ملی منعقد شد .
در این مراسم پیشنهاداتی چون برگزاری مسابقات بین المللی جام راه آهن ایران ، ایجاد زمینهای مینی تنیس، برگزاری کلاسهای آموزشی تنیس برای همه سنین و مدارس، ایجاد خدمات رفاهی و ورزشی برای خانواده ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
گفتنی است در این مراسم مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس، حسین متولی رئیس هیات تنیس استان تهران قاسم کردی مدیر منابع انسانی و مالی فدراسیون تنیس و مجتبی شیوا پور مدیر عامل صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، شریفی مدیر کل امور رفاهی و سلامت راه اهن و اعضای هیات مدیره صندوق پس انداز حضور داشتند .
همچنین به گفته رضا سیقلی مدیر مجموعه اکباتان، اعتباری که برای این تفاهم در نظر گرفته شده ۴۵۰ میلیون تومان بوده که ۵۰ درصد آن تامین شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.