• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

امضا تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و صا ایران

  • کد خبر : 30721
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
امضا تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و صا ایران
تفاهم نامه همکاری توسط سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران امضا شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین، تولید، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیازمندی های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر پایه توانمندی متخصصان داخلی منعقد شده است.
سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چندی پیش سند راهبردی همکاری بین شرکت راه آهن و وزارت دفاع به امضا رسید که قرار شد در بخش های مختلف، صنعت ریلی بتواند از توانمندی موجود در صنایع وزارت دفاع حداکثر استفاده را ببرد.
رسولی افزود: در نتیجه روز گذشته بعد از ساعت ها جلسات کارشناسی و فنی سندی عملیاتی بین راه آهن و صا ایران امضا شد تا مسائل و موضوعات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی توسط متخصصان داخلی تامین و تولید شود.
سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران گفت: پیرو سند امضا شده توسط وزیر راه و شهرسازی و دفاع مقرر شد که با توجه به ظرفیت های خوب و فناورانه صنایع دفاعی نیازمندی های صنعت ریلی تامین شود.
وی ادامه داد: این نیازمندی ها توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری نیازهای موجود را رفع و صنعت ریلی را به استقلال در تولید برسانیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30721

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.