• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی فراهم شد

  • کد خبر : 1692
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی فراهم شد

0 (0) امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی فراهم شد نورالله بیرانوند معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی و برقراری لینک با نرم راه‌آهن‌های کشورهای همسایه میسر شد. وی افزود: کنترل ترافیک بین‌المللی به تفکیک بار و نوع واگن و همچنین کنترل مکانیزه بار در جهت کاهش خطای انسانی، […]

0
(0)

امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی فراهم شد

نورالله بیرانوند معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:
امکان ردیابی واگن‌های ترانزیتی و برقراری لینک با نرم راه‌آهن‌های کشورهای همسایه میسر شد.

وی افزود: کنترل ترافیک بین‌المللی به تفکیک بار و نوع واگن و همچنین کنترل مکانیزه بار در جهت کاهش خطای انسانی، با استفاده از سامانه جامع حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فراهم‌ شده است .

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن  گفت: این سامانه امکان ردیابی واگن‌های حامل محمولات ترانزیتی – صادراتی و وارداتی در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و برقراری ارتباط با نرم‌افزارهای بخش حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن‌های کشورهای همسایه، مکانیزه کردن تبادل و ثبت اطلاعات در حوزه تعرفه و تخفیفات موجود را میسر کرده  است.

او در ادامه گفت: سامانه جامع حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن به‌عنوان شاخص پیشرو شدن راه‌آهن در حوزه تجارت بین‌الملل و به‌منظور ارتقا خدمات کمی و کیفی در ۲ حوزه؛مشتریان و درآمدزایی در اداره کل راه‌آهن خراسان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این سامانه امکان یکپارچه‌سازی سامانه‌ها، کاهش خطای انسانی در ثبت و محاسبه ارقام و افزایش سلامت اداری میسر شده و قابلیت ارتباط با سامانه‌های فراسازمانی و تکمیل فرآیندهای مرتبط با حمل‌ونقل بین‌المللی و سیر و حرکت به‌واسطه آن مهیا شده است .

وی ادامه داد: این سامانه آغازی در جهت الکترونیکی شدن محاسبات حمل و پرداخت الکترونیکی به‌صورت ۲۴ ساعته برای صاحبان بار است .

لازم به ذکر است، این سامانه با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل، مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات، مدیر پروژه بازرگانی بین‌الملل، مدیرکل راه‌آهن خراسان و روسای گروه‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات مناطق راه‌آهن، در اداره کل راه‌آهن خراسان به بهره‌برداری رسید .

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.